ja även denna träff va lyckad, det va roligt å se forsafrasse å han i evon leka, tyckte de va najs trotts att man blev lite blästrad av båda, men sånt får man ta ibland Jag såg inte heller nån direkt fylla, förutom lite på slutet när dom hade letat sig ur bilarna dom åkte i
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
ja även denna träff va lyckad, det va roligt å se forsafrasse å han i evon leka, tyckte de va najs trotts att man blev lite blästrad av båda, men sånt får man ta ibland Jag såg inte heller nån direkt fylla, förutom lite på slutet när dom hade letat sig ur bilarna dom åkte i
Ja^^ man måste ju bjuda lite ibland ber om ursäkt ifall du blev blästrad men det var inte meningen trode att jag fick punka en gång men då var det en moped kolv jag sladdade på, tänk om man hade råkat skickat iväg den bland alla bilar.. Har den med mig hem som ett minne
så vitt ja vet så vare ju nästan bara jag som bjöd upp till dans med 360in, om det är nån som har fått nån bild på mig så posta!
Inte ikväll då direkt Va mest vita Skyline R34:an, vita Evo 6:an å Svarta E30 325:an som lekte ikväll.. Sen var de nån Merca å en BMW som inte va från Hudik Men grym kväll ändå!
ja du bjöd verkligen må säga att 360ina verkar vara sladdvänliga äre en vanlig gl eller?
jo, för hälften av alla som är där åker ialf volvo. men ja åker då inte hem och gnäller på att det inte va nån som va ut o härjade. haha aah det är en helt vanlig gl på 109 hk. vart helnöjd när det gick att få fast den med båda däcken med full bil dock blev jag tvungen att åka hem för ett däckbyte ;D men man måste ju bjuda upp när man är på dans
ja du bjöd verkligen må säga att 360ina verkar vara sladdvänliga äre en vanlig gl eller?
jo, för hälften av alla som är där åker ialf volvo. men ja åker då inte hem och gnäller på att det inte va nån som va ut o härjade. haha aah det är en helt vanlig gl på 109 hk. vart helnöjd när det gick att få fast den med båda däcken med full bil dock blev jag tvungen att åka hem för ett däckbyte ;D men man måste ju bjuda upp när man är på dans
Hehe fick svar på tal nu, du härjade runt när vi va nere i IKEA garaget
Igår såg man dig bomba lös en hel del iaf, riktigt fränt!!
ajjamen (Y) haha knepigt att du åkte på däckbyte ^^ såg även att du härjade på fraktarna oxå på slutet, btw så tror inte jag din bakaxel e så pigg med tanke på att den diffar järnet, men kopplingen din går nog inte å klaga på då den verkar bita direkt
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Hehe fick svar på tal nu, du härjade runt när vi va nere i IKEA garaget
Igår såg man dig bomba lös en hel del iaf, riktigt fränt!!
ska man endå åka dit så kan man lika gärna släppa loss ;D
ajjamen (Y) haha knepigt att du åkte på däckbyte ^^ såg även att du härjade på fraktarna oxå på slutet, btw så tror inte jag din bakaxel e så pigg med tanke på att den diffar järnet, men kopplingen din går nog inte å klaga på då den verkar bita direkt
inge fel på min bakaxel inte. för 360in har nämnligen växellådan i bakaxeln och diffar ständigt ;D
så vitt ja vet så vare ju nästan bara jag som bjöd upp till dans med 360in, om det är nån som har fått nån bild på mig så posta!
Såg inte dig nånting ikväll iaf
jag åkte ju förbi dig flera gånger ikväll..
Ja jag for ner i parkeringshuset ett tag och hade du varit ute och besudlat vofflan hörde jag nu det är bra att några bjuder till lite så alla andra följer efter och använder däcken till det dom ska användas till