Angående nu på fredag 15/4 kan jag inte komma, men hoppas att andra tar bilder iallafall.
Det är träff varje fredag
Men det kan hända det kommer några bara på långfredagen men tror inte det är många p.g.a att kanske en del firar påsk också.. eventuellt ska jag dit senare på kvällen och kollar läget då - men inte säkert.
Jag undrar eftersom det är enda fredagen jag kan under våren. För mig blir det elmia på söndagen. Kommer nog förbi en sväng på långfredagen, det är en bra ursäkt för att lägga några mil på trippmätaren och lite sula på vägen
Rätt så mycket folk för att vara fredagen efter premiären. Hela rakan på Världens Ände va iaf full med parkerade bilar. Trevlig kväll!
Förutom att folk nu återigen börjat testa bilarna inne bland alla parkerade bilar och allt folk. Vilka e ni genier som bara måste gasa när de går folk på gatan och står fullt med parkerade bilar längs vägen? Jag vill inte vara den som svänger ut med min bil eller ännu värre råkar kliva ett steg bakåt när någon inte kan låta bli att gasa bland folk. Snart kommer jag personligen visa min uppskattning till dessa med sten eller va jag än råkar ha i handen för på den rakan kör man inte så!!!
Mvh Fidde
Andreas79 skrev:
Kom det mycket folk ikväll och hoppas ni hade trevligt ? Några som fotograferade ? Lägg gärna upp bilder :-)
Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB