Ja motor bytet är ju klart men de betyder inte att bilen är klar listan skulle kunna bli oändlig men pengar pengar pengar...känner att jag måste bumpa tråden så man får lite motivation från era goá människor :D
Dags för en liten update idag ha ja hållit på att pyssla ihop avgassystemet satt fast motorn och drivlina så imorn ska ja svetsa ihop avgasrören och börja lite me elen usch men förhoppnings vis blir insuget klart
Drivlinan och katten på plats ska även göra en värme sköld för katten
Imorn blir de svetsning ett fint pussel men de funkar
Halloj idag ha ja hunnit me att svetsa färdigt avgassystemet å fixat en plats för bränsle pumpen insuget blev inte klart idag som jag hoppades men imorn ska de fan va klart Nu till lite bilder...
Svetsat ihop rören och fixat en värmesköld till kissen
Bränsle pump på plats ska bara dra lite slangar å kablar
Här ha Kenneth kapat hej vilt
Här kommer liten smyg titt på hur de kommer se ut
Nog är det ju rätt så konstigt att man kan hantera vinkelslip, svets, gas, tiger såg å massa andra verktyg utan att skada sig men inte fan kan man hacka lök
Nog är det ju rätt så konstigt att man kan hantera vinkelslip, svets, gas, tiger såg å massa andra verktyg utan att skada sig men inte fan kan man hacka lök
hehe förstår de men de är du inte ensam om jag vill ha igång min 16v men kommer snart bli att bytta motor iden helt för börjar tröttna på skiten
Jasså vad blir de då? En V8 kanske? De hade varit grymt
hehe inte i en skiten volvo låter inge kul alls dom ska vara i en amerikanare om man inte har äldre bilar en 740 men de är min åsikt vet inte en har inte bestämt mig men de lutar ått de normala hålet med t5 eller nått sånt vill hålla volvo på volvo sidan men kommer snart skaffa in en volvo som ska verkligen byggas om men de blir när jag fått årning på min 740 så man har nått att åka med så slipper man låna bilar hela tiden
hehe förstår de men de är du inte ensam om jag vill ha igång min 16v men kommer snart bli att bytta motor iden helt för börjar tröttna på skiten
hehe inte i en skiten volvo låter inge kul alls dom ska vara i en amerikanare om man inte har äldre bilar en 740 men de är min åsikt vet inte en har inte bestämt mig men de lutar ått de normala hålet med t5 eller nått sånt vill hålla volvo på volvo sidan men kommer snart skaffa in en volvo som ska verkligen byggas om men de blir när jag fått årning på min 740 så man har nått att åka med så slipper man låna bilar hela tiden
ser coolt ut men blir för mycket soppa för att ha i en brukis... är mer sugen på en t5 faktis i den men vill ha 940 orginal på den istället för gamla 740ti som de var sen en skön t5 de skulle itne vara fel som en brukis men då blir de att bytta bort min motor mot en sån komplett isåfal