4521
Sök

Idiotiska Volvo raggare..

133 Inlägg
12 april 2011
Trådstartare
Seriöst, jag börja störa mig så jääävla mycket på dom där idioterna i FALKENBERG!

Ni som kommer från falkenberg har säkert sett dom tidigare. Det är typ 3 stycken i gänget. alla 3 har en skrot volvo var. varav en (eller kanske två) har en kombi. Den volvon han har är typ seg, för han försöker ALLTID burna när han kör från parkeringen, men jag har bara sett honom lyckas när det va halt.

Dom har dansband musik på också, och dom kör typ runt torget fett länge inom dom sticker. Man kan knappt prata med sina kompisar eftersom deras bilar saknar ljuddämpare, och kör med 7000 RPM.

Jag har sett nårra snygga volvosar med, men dom var riktigt fint stylade. dom var också riktigt trimmade, och lätt fett gött. Dom kan man njuta av!

Mina kompisar brukar kalla dom idioterna i falkenberg för "volvobönderna" och det är typ det dom är också!

Men vad tycker ni om sånna som tar bort dämparen, inte trimmar bilarna och tror att dom är coola medan dom bara irriterar alla? har ni också sånna i er stad, och vad brukar dom ha för bilar?

Mvh.

918 Inlägg
12 april 2011
Du är knappast den första som stör sig på Volvo raggarna, här är dom hur jobbiga som helst.

Men vad tycker ni om sånna som tar bort dämparen, inte trimmar bilarna och tror att dom är coola medan dom bara irriterar alla?
Visst det är irriterande men det är alltid kul att se när dom gasar och töntar sig. Jag får mig oftast ett gott skratt när dom kör runt med fjortisar i bilen som dricker cider. Får dom inga bättre brudar eller? wink

Har ni också sånna i er stad, och vad brukar dom ha för bilar?
Ja, allt från amazon till 940.
Senast redigerat av WoozyDozz (12 april 2011)

hellaflush!
1 266 Inlägg
12 april 2011
va glad om du bara har 3st... Häromkring kryllar det med sånna! 10 st räcker inte, lika sketna allihop.

bottsänkta, tonade rutor, raka rör o en massa helljus. Och såklart rostiga!
Inte mkt att göra åt tyvärr.

fälg fantast
1 086 Inlägg
12 april 2011
min fråga till er som har emot dessa nötter är : vad hadde vi gjort utan dessa på tex elmia ?,
ska alla komma i kostymer plötsligt

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

5 111 Inlägg
12 april 2011
....oh shit, not again.....

Leg. Däckbrännare!
547 Inlägg
12 april 2011
Lowenhart skrev:
min fråga till er som har emot dessa nötter är : vad hadde vi gjort utan dessa på tex elmia ?,
ska alla komma i kostymer plötsligt

haha en kostymnisse kliver ut en bonnstylad 740 lol

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!

322 Inlägg
12 april 2011
skulle alla så kallade volvoraggare ha åkt saab i stället skulle ni ha stört er lika mycke på dom då?smile

Volvoskadad
6 017 Inlägg
12 april 2011
Gillar inte heller volvo-raggarna.
Förstår inte vitsen med att åka med raka rör på en trött B230, låter ju bara förjävligt.

Jonas

133 Inlägg
12 april 2011
Trådstartare
Förlåt att jag fixade "en sån" tråd ännu en gång, men va bara förbannat! tongue

Och jag säger inte alla volvosar är fula och skitna etc, men som timyboy sa: "bottsänkta, tonade rutor, raka rör o en massa helljus. Och såklart rostiga!"

Det är den bilden man får dagligen om man tänker på volvo..

133 Inlägg
12 april 2011
Trådstartare
driftking199 skrev:
skulle alla så kallade volvoraggare ha åkt saab i stället skulle ni ha stört er lika mycke på dom då?smile

Om det är exakt likadant dom behandlar bilarna etc så ja. Jag skiter i märket, jag märkar bara att dom inte gör det! wink

8 886 Inlägg
12 april 2011
Låser och hänvisar till bloggen.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök