tack! jadu, generatorn ville inte dela på sig och den det J*vla bulten som jag drog av i bakvagnen vill verkligen inte lossna, vill faktisk få ner bilen på backen nu
Den där J*VLA bulten som jag drog av i bakvagn har iallafll ersatts med en pinnbult. Så bilen är nere på hjul och sänkfjädrarna är på bak. Ser skit fult ut med sänkt bak och orginal fram. Sen så ser det också dumt med 14" hjul.. men de ska bytas ut mot större senare.
pinnbulten fastsvetsat och skulle filas ner så dämparen gick enda in, så tog å köpte mig en ny fil i samma veva
passa på att slänga på sänkfjädrar bak när jag ändå var igång :p
hämtat hem en servopump och knuten. Nu fattas bara e36 styrväxel.
äntligen nere på hjul! ser dock som man lastat fullt med sten i bagaget och alldeles för små hjul. skitigt lins
vet stökit i garaget också Men har gjort mer än vad som syns på bilden som att sätta in lite mer inredning osv
mja vad ska man säga... fan vad seg jag är :p 325 motorn tänkte jag ha som ett projekt på sidan medans jag kör med 320 motorn och sen slänga i i samband med omlack, så jag kan ta motorutrymmet samtidigt.
Härligt att du e igång igen! Mitt e30 projekt dog ut nu tills framtiden. Blir att åka efter en e36 för min del nu å börja på me.. startar en seriös projekt tråd i vinter om den! men e30'in får stå å vila 1-2 år nu
Härligt att du e igång igen! Mitt e30 projekt dog ut nu tills framtiden. Blir att åka efter en e36 för min del nu å börja på me.. startar en seriös projekt tråd i vinter om den! men e30'in får stå å vila 1-2 år nu
varför måste den stå så länge ? ska titta efter din nya tråd