3376
Sök

Eftersnack/Bilder: FNM/Första Vårträffen - Ikea Barkarby 15/4 -11

103 Inlägg
16 april 2011
Det va ju sjukt mycket bilar. Flera hundra, men det såg mest ut som en vanlig parkering, man fick ju leta efter alla schyssta bilar.
Fattar inte varför folk tog sig ner till vägen i huvud taget, var ju inget att se.
Och det var väldigt många som sprang runt med Systemet kassar, jävligt onödigt.

Racet i Rosers va ju rätt kul, ändå det första racet i år, iafl för mig. Men det va ju kaos när alla skulle dra. Det va bilar över allt och alla ville ut först...

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
16 april 2011
när/var började dom med att skriva regnummer?

42 Inlägg
16 april 2011
Tyckte det var en riktigt rolig träff big_smile
Det viktigaste som jag tycker är först och främst att det kommer mycket folk och många fina putsade bilar, och där blev det verkligen en fullträff.

Fan var sjuka bilar överallt kändes det som: lambo, supror, evo, skylines, audi rs, corvettes, subbor, porschar, m3or. Skit kul med sån stor uppslutning!!!!!

När vi går mot varmare och ljusare träffar kommer det bli ännu bättre +++++

Seeeee ya'll

2 Inlägg
16 april 2011
Kommer aldrig att åka på en så har träff med så jävla ruttna personer som håller på att lägga glasflaskor bakom deckena på min bil..

63 Inlägg
16 april 2011
eddhedd skrev:
när/var började dom med att skriva regnummer?

Vid utfarterna från ikea parkeringen, vid 22tiden tror ja det var, tog över 30min att ta sig ut från parkeringen

Brän däck inte vänner.

SMR | SM Racing
651 Inlägg
16 april 2011
Roos skrev:
Jag hade det trevligt iaf smile Synd bara på mörkret och kylan.

Äsch! Så kallt var det ju inte.

SM Racing

SMR | SM Racing
651 Inlägg
16 april 2011
Tackar för en trevlig kväll, hade inga som pillade eller sprutade grus på min bil, glad för det.
Synd bara att folk inte kan lyssna när **** säger åt dom att backa... Banden är ju där av en anledning förfan. Nåja, synd att polisen "kom" så tidigt.

Jag hade roligt iaf!
Senast redigerat av Fuzzer (16 april 2011)

SM Racing

GL77
16 april 2011
Fuzzer skrev:
Tackar för en trevlig kväll, hade inga som pillade eller sprutade grus på min bil, glad för det.
Streetracet var ju helt okej också, synd bara att folk inte kan lyssna när andro säger åt dom att backa... Banden är ju där av en anledning förfan. Nåja, synd att polisen "kom" så tidigt.

Jag hade roligt iaf!

Streetracet ???

SMR | SM Racing
651 Inlägg
16 april 2011
G-Power skrev:
Fuzzer skrev:
Streetracet var ju helt okej också, synd bara att folk inte kan lyssna när andro säger åt dom att backa... Banden är ju där av en anledning förfan. Nåja, synd att polisen "kom" så tidigt.

Jag hade roligt iaf!

Streetracet ???

Ja?

SM Racing

GL77
16 april 2011
Fuzzer skrev:
G-Power skrev:
Fuzzer skrev:

Jag hade roligt iaf!

Streetracet ???

Ja?

Okej, det fanns ett sådant oxå... Det missade jag helt sad

SMR | SM Racing
651 Inlägg
16 april 2011
G-Power skrev:
Fuzzer skrev:
G-Power skrev:

Streetracet ???

Ja?

Okej, det fanns ett sådant oxå... Det missade jag helt sad

Synd sad

SM Racing

mulle mek
679 Inlägg
16 april 2011
Vad var det för civil polisbilar då? vilka färger ?  någon sa att det var två st.

Gasar tills det Rasar !!!

GL77
16 april 2011
r3zz1 skrev:
Vad var det för civil polisbilar då? vilka färger ?  någon sa att det var två st.

1 svart kombi saab, & 1 grå kombi saab såg jag iaf...

mulle mek
679 Inlägg
16 april 2011
G-Power skrev:
r3zz1 skrev:

1 svart kombi saab, & 1 grå kombi saab såg jag iaf...

Haha okej tongue  såg en vit saab också , och den svarta big_smile men ingen av dom var riktiga poliser wink haha

Gasar tills det Rasar !!!

4 Inlägg
16 april 2011
Kul med mycke folk igår!

Någon som har bilder på Hojarna som burnade vid max när snuten va omringad?`

Bärs!
3 456 Inlägg
16 april 2011
r3zz1 skrev:
Haha okej tongue  såg en vit saab också , och den svarta big_smile men ingen av dom var riktiga poliser wink haha

Noterar det.

Herregud...

Garaget.org peakade 2008.

6 Inlägg
16 april 2011
Fuzzer skrev:

Jag hade roligt iaf!

Håller med smile aldrig varit med om så mycket folk på en och samma gång. Blir lite rörigt med mycket folk som inte kan lyssna, men det var väldigt lyckat smile Ser fram emot nästa träff!

6 Inlägg
16 april 2011
Var mycket folk och det var en perfekt kväll för träff också!

Audi:ot
183 Inlägg
16 april 2011
Den här träffen kan nog bara beskrivas som fullständigt kaos, en massa burnouts och stenskott. Killen som drog en burn, dumpade sin E36 och sprang när snuten kom saknade till o med körkort! Säger lite om nivån på en del deltagare...
Du med vita supran var förövrigt mogen som skällde ut en jänkarbil som burnade och skickade stenskott på din bil. MINDRE moget var att du bestämde dig för att själv dra en burnout på samma plats bland alla bilar när du åkte iväg, hoppas du får fler stenskott i framtiden.

Diskutera inte streetrace i forumet, så slipper vi att tråden blir låst.

Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines.

Smurfen
103 Inlägg
16 april 2011
Vill oxå tacka för en trevlig kväll. Valde att inte ens åka ut till något race. Tog en trevlig matbit på MCD istället.

Förstår inte varför folk är så irriterade över att polisen kommer till en sådan tillställning. Är ju bra att de visar upp sig, Brukar bli lite lugnare då iallfall. Jag har ju rent mjöl i min påse så de får väl stoppa mig och ta mina uppgifter. Jag är alltid trevlig mot dem från början oxå.
Men det är ju inte så konstigt att de blir sura när folk försöker visa sig cool genom att gasa som idioter förbi polisen, andra bilar eller personer.
Den röda 850:n som gasa som en tok och tvärnita varv på varv på varv. I mina ögon blev inte bilen snyggare. Coolare. Eller gick snabbare för det. Bara han som blev större och större tönt i mina ögon.
Var en svart supra som torrvarva lite upp på parkeringen. Han steg i mina ögon. Den lät jävligt rapp och rå. Men han smög ut från parkeringen. Hoppas han fick några vinnar repor under racet. Den var cool.
Men roligt att se så många fina bilar under en kväll.

Vw Freak...
Längtar till BUG RUN

Sök