Finns alldeles för mycket folk som har för mycket fritid och som tror att dem kan bete sig hur som helst. Inte allt för sällan äldre som tror sig kunna bestämma över de yngre.
En polare och jag råkade ut för en jobbig sak när en äldre snubbe började jaga oss efter att vi testat hans diff vid en hörna av en stor parkering i när det regnade(vi gjorde ringar åt bägge hållen för att testa). Och då kom en lastbil mot oss i hög fart och i stort sett försökte preja in oss i hörnet. Men polaren körde bara iväg lungt och efter en stund kom en ful merca(han hade slängt sig in i sin vanliga bil för att kunna jaga oss) efter oss i hög fart och tutate och så gott som prejjade oss till kanten.
En snubbe flyger ut och ser helt phsyco ut och vi kör iväg, han slår dessutom på bilen stenhårt. Efter en stund kommer vi till en återvändsgränd och där prejar han av oss så vi inte kommer iväg. Där börjar själva bråket och det slutar med att snubben insåg att vi var 2 mot en både om det hade blivit slagsmål, eller om det gått till rätten. Så han körde iväg och ingen har sett eller hört av han sen dess...
Kom även en gubbe som närmade sig mig när jag skulle handla en gång, han frågade mig om jag kört om en bil på en viss sträcka osv osv. Det hade jag inte och det sa jag till han också, men han trodde mig inte för "det var minsann en sån där liten röd" saken var bara den att det finns många röda bilar och vid tillfället minst 3 stycken röda "sportbilar". Som han hade sett, han skulle minsann sätta stopp för sån körning sa han sen innan han gick.
Samma sak händer där, bara bullshit och ingen har hört av honom sen.
Poängen med mina historier är att du kan vara lugn. 99% chans att han inte ens har filmat, och 99.5% chans att han inte fått med något vettigt om han filmat. Vilket tyder på att dy har 0.5% chans att åka dit. Och då är det bara böter det gäller.
Senast redigerat av AcesHigh666 (17 april 2011)
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.