2987
Sök

Inför: Eskilstuna Träffen #2 28 Maj

Tyngaste 2.0
256 Inlägg
26 maj 2011
Jobbar på lördag tills 14:00 eller 15:00 drar direkt efteråt så kanske inte hinner med förträffen hmm

stolt pappa
309 Inlägg
26 maj 2011
Trådstartare
Ska ja köpa med glass till dig
Dani_A skrev:
Jobbar på lördag tills 14:00 eller 15:00 drar direkt efteråt så kanske inte hinner med förträffen hmm

Bentsen -//- Team Kombi Racing

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 259 Inlägg
26 maj 2011
Andychain skrev:
Om man svänger in från Sveavägen tror jag att det finns någon/några bulor. Visserligen inte riktiga vägbulor som fanns där tidigare, men för extrema bilar kan det väl stöka till det. Eller minns jag helt fel??

Edit: nu har jag kollat närmare på lite vybilder och inser att bulorna är nog inte så vidriga som jag mindes. Sorry, race on! :-)

Ska försöka komma ihåg att kolla i morgon om det är vägbulor. Eller om nån annan i Eskilstuna kan göra det om ni har vägen förbi.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

stolt pappa
309 Inlägg
26 maj 2011
Trådstartare
Vettemannen skrev:
Andychain skrev:
Om man svänger in från Sveavägen tror jag att det finns någon/några bulor. Visserligen inte riktiga vägbulor som fanns där tidigare, men för extrema bilar kan det väl stöka till det. Eller minns jag helt fel??

Edit: nu har jag kollat närmare på lite vybilder och inser att bulorna är nog inte så vidriga som jag mindes. Sorry, race on! :-)

Ska försöka komma ihåg att kolla i morgon om det är vägbulor. Eller om nån annan i Eskilstuna kan göra det om ni har vägen förbi.

/Benny

Kan kolla, ska ändå åka förbi där massor idag smile

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 259 Inlägg
26 maj 2011
Bentsen skrev:
Vettemannen skrev:
Andychain skrev:

/Benny

Kan kolla, ska ändå åka förbi där massor idag smile

smile

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

242 Inlägg
26 maj 2011
Finns en rejäl bula i körriktningen på sveavägen om man kör mot korsningen till vasavägen. Den är alltså precis efter infarten till sveaplan och ser ut att vara igensatt, men jag smällde i det där jävla hålet idag igen och det känns verkligen som att bilen ska gå i tusentalet bitar. Mao, har du jävligt styva fjädrar = ta det jävligt lugnt förbi det där jävla hålet/guppet, annars ser resterande delen av sveavägen endast semi-skitkass ut, men skadar inte bilen.

1 515 Inlägg
26 maj 2011
Jag röstar nej till Sveaplans parkeringen, sämsta stället och "långt ifrån stan" - Roligare mitt i centum, bland folk som kan kika och se på!

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

stolt pappa
309 Inlägg
26 maj 2011
Trådstartare
Ett alternativ är preem parkeringen i skiftinge

Finraggare
2 381 Inlägg
26 maj 2011
Samma här, ju mer centralt ju bättre :-)

I love being a nobody - because nobody is perfect.

242 Inlägg
26 maj 2011
Bentsen skrev:
Ett alternativ är preem parkeringen i skiftinge

Kommer att bli sjukt smockad + att utfarterna är idiotiskt placerade och att det kommer konstant vara trafik till och från white trash-himlen ica maxi som förstör er träff.

1 515 Inlägg
26 maj 2011
Men come on! Stick to the plan! tongue Slagst glass förträff - Mekonomen - Cruising - Sporthallen parkeringen.

Det tror jag kommer och funka bäst, var kannon förra gången iaf.

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

stolt pappa
309 Inlägg
26 maj 2011
Trådstartare
Sporthall/badhus parkeringen får de bli, men då gäller de att ALLA STÅR VETTIGT SÅ MAN KOMMER FÖRBI OCH FRAM

242 Inlägg
26 maj 2011
Bentsen skrev:
Sporthall/badhus parkeringen får de bli, men då gäller de att ALLA STÅR VETTIGT SÅ MAN KOMMER FÖRBI OCH FRAM

Den parkeringen är ju absolut minst i hela staden neutral

1 515 Inlägg
26 maj 2011
Yeah Precis, inte som förra gången då man inte kunde komma ut utan att riskera att stöta fälgarna. Kanske borde ha någon som diregerar trafiken tongue

Phed: Det finns ju masssoooor med platts på grusvägen där inne på parkeringen, alla får platts smile
Senast redigerat av Audi_powah (26 maj 2011)

stolt pappa
309 Inlägg
26 maj 2011
Trådstartare
Phed skrev:
Bentsen skrev:

Den parkeringen är ju absolut minst i hela staden neutral

Vart mer kan man stå?? Finns ju inte så många parkeringar centralt längre

1 515 Inlägg
26 maj 2011
En till sak att tänka på är vilken väg cruisingen ska ta då de bygger om i korsningen mitt inne i centrum. Så vägen är ju avstängd.

Men får väl bli att åka över "buss/taxi vägen" förbi Godisland istället?

242 Inlägg
26 maj 2011
Audi_powah skrev:
En till sak att tänka på är vilken väg cruisingen ska ta då de bygger om i korsningen mitt inne i centrum. Så vägen är ju avstängd.

Men får väl bli att åka över "buss/taxi vägen" förbi Godisland istället?

Då kan jag säga att alla som åker där är mer eller mindre rökta, det är Pride-festival i centrum och det kommer att KRYLLA med folk + poliser.

4 005 Inlägg
26 maj 2011
Fakking pride? Jag röstar som tidigare, Slagsta+Mekonomen+Sveaplan. Där finns det gott om plats! Ingen jävla fjolla på min bil!

242 Inlägg
26 maj 2011
linuslinje skrev:
Fakking pride? Jag röstar som tidigare, Slagsta+Mekonomen+Sveaplan. Där finns det gott om plats! Ingen jävla fjolla på min bil!

Är inte ett dugg förvånad över ditt ordval med tanke på vilka tattarbilar du kör, trångsynta bondeslödder.

stolt pappa
309 Inlägg
26 maj 2011
Trådstartare
Phed skrev:
linuslinje skrev:

Är inte ett dugg förvånad över ditt ordval med tanke på vilka tattarbilar du kör, trångsynta bondeslödder.

Inget på hopp från någons sida här, har är det snack om träffen och inget annat

Sök