Om man svänger in från Sveavägen tror jag att det finns någon/några bulor. Visserligen inte riktiga vägbulor som fanns där tidigare, men för extrema bilar kan det väl stöka till det. Eller minns jag helt fel??
Edit: nu har jag kollat närmare på lite vybilder och inser att bulorna är nog inte så vidriga som jag mindes. Sorry, race on! :-)
Ska försöka komma ihåg att kolla i morgon om det är vägbulor. Eller om nån annan i Eskilstuna kan göra det om ni har vägen förbi.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Om man svänger in från Sveavägen tror jag att det finns någon/några bulor. Visserligen inte riktiga vägbulor som fanns där tidigare, men för extrema bilar kan det väl stöka till det. Eller minns jag helt fel??
Edit: nu har jag kollat närmare på lite vybilder och inser att bulorna är nog inte så vidriga som jag mindes. Sorry, race on! :-)
Ska försöka komma ihåg att kolla i morgon om det är vägbulor. Eller om nån annan i Eskilstuna kan göra det om ni har vägen förbi.
/Benny
Kan kolla, ska ändå åka förbi där massor idag
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Finns en rejäl bula i körriktningen på sveavägen om man kör mot korsningen till vasavägen. Den är alltså precis efter infarten till sveaplan och ser ut att vara igensatt, men jag smällde i det där jävla hålet idag igen och det känns verkligen som att bilen ska gå i tusentalet bitar. Mao, har du jävligt styva fjädrar = ta det jävligt lugnt förbi det där jävla hålet/guppet, annars ser resterande delen av sveavägen endast semi-skitkass ut, men skadar inte bilen.
Kommer att bli sjukt smockad + att utfarterna är idiotiskt placerade och att det kommer konstant vara trafik till och från white trash-himlen ica maxi som förstör er träff.