Frugan var inne först och prata med dom.. killen som stog i kassan var rätt stödig typ mot henne. skulle inte få nått alls tebax enligt han. jag ringde frugan på vägen hem från jobbet och fråga hur det hade gått. och fick veta hur han på FELTEMA hade betet sig...
Jag blev fly förbannad. vände på motor vägen.. där poliserna och andra utrycknings fordon vänder. Åkt in och fick tag på han. frågade han om det berodde på att hon va tjej då vi inte skulle få nått tebax. Men helt plötligt skulle vi få pengar tebax!
Och så tog han upp en lapp där jag kunde fylla i vad som mer kommer att kosta på grund av turbo raset. tog den till verkstad killen.. han fyllde i olja si och så mycket oljefilter och en massa mer . och att katalysatorn kanske har pajjat också. men det ser vi på nästa bes. fick 4000kr för turbon. och 3000kr för det som verkstan skrev också. var lite mer saker en olja och det.. men kommer inte ihåg allt han skrev :S
Några månader senare börja det komma skit ur avgasröet. gick till biltema. och jag skulle få en ny katalysator av dom. men jag sa att jag inte ville ha deras skit. så jag fick dom pengarna som deras kostade. kommer inte ihåg hur mycket men. Behövde iallafall inte byta katten.. gick igenom endå
![tongue](img/smilies/tongue.png)
får se hur det går denna gången dock :S
Tror ni inte på det jag har skrivt nu. så skicka ett mail eller pm till s_sandblom . min gamla granne. han jobbade även på biltema när detta hände
Det som var bra var att biltema tog på sig allt. Och ville ersätta alla skador och även dom skadorna som kunde komma lite senare på grund av detta!
Mvh Niklas
Ps jag skriver och stavar som en kråka. hoppas ni har översende med detta.