Bilen nybes utan anmärkning! kostade även på mig att tvätta bort diverse material på bilen då den stått under ett träd en längre tid. Målat dom tok flaschiga 12" fälgarne idag och kapat lite fjädrar fram,har även bytt olja och filter i hopp om att den skulle må bättre vilket den oxå gjorde.... Nån bild då....
Nu äre dags att grilla å klämma nån iskall öl... Ska bli gött! I morrn blir förhoppningsvis dörrarna klara. Skål å hej
SM 2a i Super Street Nowall 2012. Personbästa 2012: 155,3db (@49hz), i Mk2an.
SM 3a i Bassrace 149.9 2012, i Mk2an.
SM 3a i Super Street 1-2, 2011. Personbästa 2011: 154,5db (@35hz), i Mk3an.
Har inte blivit nå gjort på micran idag... Lyckades spela sönder mina JBL GT5 15" som jag hade i Mitsubishin i dag så jag har donat me en ny låda till 2st MDS FR12 idag i stället,kan ju inte va baslös i familje kärran... GT5 basarna gillade inte ett bryggat DD S2 steg! Men de spelade på duktigt ett tag
Just ja!!! Som jag sa innan så visste jag ju hur de skulle sluta,och ja visst det BLIR vägg i micran andå! hehe... Mätte ju i den för nån dag sen och jag blev ej nöjd med resultatet,151.7 med liggande låda och helt otätat bakåt och på sidorna och vilt flaxande sido rutor. Med väggen tätad runt mm hoppas jag öka en del,sen så har jag bara 4st batterier i just nu så det ska i några till så det blir mer mooos.. Vill inte gissa några DB siffror men akta dig Eriksson84 jag flåsar dig i nacken....
Inte blivit nå gjort med micran idag heller! Va och hämta husvagnen från vinter förvaringen så jag har meckat i en 12" bas i den och ett litet steg.. Man lär ju ha en woofer så man kan spela en truddelutt i vagnen oxå...
the housewagon dåra...
en gammal dederlig clarion duger kanon i vagnen
Pioneer 5.25" som står för det skrikiga.. Ska i med DD 5.25" kit sen och ett steg..
Global 75ah fritidsbatteri med original laddare is the shit! Lär nog bli ett banner 95ah och en c-tek 25000 när orken faller på! Ja de va väl de som gjorts idag..
Idag snöar de så lär nog inte bli så möe gjort än så länge.....
Hur som helst,hinner inte upp till Bollnäs nå på lördag med micran. Eventuellt åker jag upp med grandisen och tittar llite hmm.... kanske ska montera nå snabbt i den???