har du gått om pengar så är en skyline ett grymt val eller en supra kanske bmw också men om du vill lägga lite pengar på delar till bilen så är volvo att rekomendera
har du gått om pengar så är en skyline ett grymt val eller en supra kanske bmw också men om du vill lägga lite pengar på delar till bilen så är volvo att rekomendera
hitta en skyline eller supra för 50000 så
jo men jag tycker du ska satsa på en 200 sx, bakhjulsdrift och turbo, vad mer kan man begära?
jo men jag tycker du ska satsa på en 200 sx, bakhjulsdrift och turbo, vad mer kan man begära?
finns skylines för bra under 50000. bara titta i england...dock inte gt-r men ändå.
högerstyrd skyline från england för 50 loppor är enda alternativet!
finns skylines för bra under 50000. bara titta i england...dock inte gt-r men ändå.
jo, men sen ska man ju ta hem bilen, regristera och allt va det innebär? sen vill man ju ha en i bra skick, och jag tvivlar på att dem för under 50000 i england är toppskick!
eftifofinns skylines för bra under 50000. bara titta i england...dock inte gt-r men ändå.[/quote skrev:
jo, men sen ska man ju ta hem bilen, regristera och allt va det innebär? sen vill man ju ha en i bra skick, och jag tvivlar på att dem för under 50000 i england är toppskick!
får man en bil i sverige som är i toppskick för 50k? nja... ska han dessutom drifta med den så får man räkna med att det blir skador på den, bucklor osv. han lär ju dessutom bygga om den något för att optimera den för drift så det gör nog inget om den inte är i 100% toppskick.
Ska du drifta är det en svetsdiffad bmw 325 e30 du ska ha. När du lärt dig hantera den riktigt är det dags för dyrare kraftfullare bil. En 325 duger gott och kommer att hålla ganska fint för misshandeln.