Jag har en äldre cd spelare utan lågnivåutgång, och jag vill ha både standardhögtalare i hatthyllan, plus en låda i skuffen som jag vill kunna slå på för extra drag vid tillfälle.
Hur gör jag utan lågnivåutgång? Bränner jag steget om jag kör rakt från iso'n? Måste man ha en omvandlare?
Jag har en äldre cd spelare utan lågnivåutgång, och jag vill ha både standardhögtalare i hatthyllan, plus en låda i skuffen som jag vill kunna slå på för extra drag vid tillfälle.
Hur gör jag utan lågnivåutgång? Bränner jag steget om jag kör rakt från iso'n? Måste man ha en omvandlare?
Tips på andra lösningar mottages varmt....
Beror helt och hållet på steget och om det har högnivåingång eller ej. Merparten av kvalitétsstegen (tex. DLS, Audison och Hertz har högnivå in). Annars är det en omvandlare som gäller.
Nej, jag har faktiskt slopat idéerna på det då det visade sig att jag är tvungen att köpa ny cd spelare.
Då kommer man återigen till design-trubblet. Jag gillar som sagt inte när det ser såhär spacat och techno ut. Helst ska den bara vara svart och se så gammal ut som möjligt :-)