3013
Sök

Skånes V70N T-gul edition.

Uppgradering av ljudet:-)

549 684 Visningar
Uppdaterades senast 19 mars 2015
1 777 Inlägg
8 februari 2013
Trådstartare
Brinka skrev:
Åh, allt detta gummisnack gör ju att jag måst kila iväg en sväng å lukta lite på mina... brb..

Du borde ju nästan photoshoppa Peter W bil med Vossen:-)

203 Inlägg
8 februari 2013
ts007 skrev:
peter.w skrev:
Stiligt ska bli spännande att se hur allt ser ut speciellt fälgarna smile

Tack vännen, ja jag ser också fram emot det:-) Skulle vilja se de fälgarna på din pärla:-)

Jag med tongue wink

Den som har mest prylar när han dör vinner

Meus ipsius Deus sum
636 Inlägg
9 februari 2013
peter.w skrev:
ts007 skrev:
peter.w skrev:
Stiligt ska bli spännande att se hur allt ser ut speciellt fälgarna smile

Tack vännen, ja jag ser också fram emot det:-) Skulle vilja se de fälgarna på din pärla:-)

Jag med tongue wink

Jaja, jag får väl göra ett försök vid tillfälle.. wink

_945classic_
9 februari 2013
ts007 skrev:
Nu kan sommaren komma tycker jag, hämtade däcken idag så nu väntar man bara på fälgarna och värmen:-)

http://forumbilder.se/CDBKE/20130208-145158.jpg

http://forumbilder.se/CDBKF/20130208-145140.jpg

Mums:-)

1 777 Inlägg
10 februari 2013
Trådstartare
Börjar bli dags snart att sätta igång med fronten, kommer få hjälp av RilleK som ska lära mig lite hur man bygger ihop en front så man får stå brevid och lära och göra det man klarar av:-) Tanken e att bli klar nån gång i slutet av april och såhär e tanken att den ska se ut, tack Brinka för PS bilden:-)
Tyck gärna till:-)

http://forumbilder.se/CDBQM/skanet-gul-nyfront-1.jpg

// Skåne

3 173 Inlägg
10 februari 2013
så jäkla vackert. du får säga till när ni ska bygga så man kan följa med som publik å som sagt lära sig något wink

1 777 Inlägg
10 februari 2013
Trådstartare
tobzter skrev:
så jäkla vackert. du får säga till när ni ska bygga så man kan följa med som publik å som sagt lära sig något wink

Självklart!! All hjälp e alltid välkommen samt att vi brukar ju ha grymt kul när vi sätter igång och lär oss av mästaren hehe:-)

3 860 Inlägg
10 februari 2013
Vackert! Glöm inte det där me bilder längs vägen wink

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech

1 777 Inlägg
10 februari 2013
Trådstartare
spokenratt skrev:
Vackert! Glöm inte det där me bilder längs vägen wink

Tack, nä för tusan allt ska med på bild:-)

74 Inlägg
10 februari 2013
ts007 skrev:
Börjar bli dags snart att sätta igång med fronten, kommer få hjälp av RilleK som ska lära mig lite hur man bygger ihop en front så man får stå brevid och lära och göra det man klarar av:-) Tanken e att bli klar nån gång i slutet av april och såhär e tanken att den ska se ut, tack Brinka för PS bilden:-)

// Skåne

Den händige karlsloken kanske skulle ta och spela in lite guider på hur man gör diverse custom arbeten och sälja som en DVD? Ja skulle nog köpa den! big_smile Så jävla duktig som han är så! big_smile

btw fronten kommer bli AWESOME! Men framlysena... Mjeeeee! wink Finns de inte vanliga fast i klarglas? Tycker såna där ser så jävla överdrivna ut av nån anledning! Men de är ju såklart DU som ska vara nöjd med bilen!

1 777 Inlägg
11 februari 2013
Trådstartare
Coretech skrev:
ts007 skrev:

// Skåne

Den händige karlsloken kanske skulle ta och spela in lite guider på hur man gör diverse custom arbeten och sälja som en DVD? Ja skulle nog köpa den! big_smile Så jävla duktig som han är så! big_smile

btw fronten kommer bli AWESOME! Men framlysena... Mjeeeee! wink Finns de inte vanliga fast i klarglas? Tycker såna där ser så jävla överdrivna ut av nån anledning! Men de är ju såklart DU som ska vara nöjd med bilen!

Ja jag skulle också köpa den, blir alltid grym finish när han gör det:-) Orginal är klarglas men jag gillar de här bättre faktiskt, har ju suttit på bilen i 1,5 år nu så de får nog sitta ett tag till:-)

74 Inlägg
11 februari 2013
ts007 skrev:
Coretech skrev:
ts007 skrev:

// Skåne

Ja jag skulle också köpa den, blir alltid grym finish när han gör det:-) Orginal är klarglas men jag gillar de här bättre faktiskt, har ju suttit på bilen i 1,5 år nu så de får nog sitta ett tag till:-)

Alright! Ja de är som sagt DU som ska gilla bilen och visst... De är inte som att lyktorna drar ner betyget i mina ögon ändå! smile Men kanske skulle du försöka dig på att göra custom lyktor? wink RilleK kan säkert hjälpa dig komma på något! xD

1 777 Inlägg
11 februari 2013
Trådstartare
Coretech skrev:
ts007 skrev:
Coretech skrev:

Alright! Ja de är som sagt DU som ska gilla bilen och visst... De är inte som att lyktorna drar ner betyget i mina ögon ändå! smile Men kanske skulle du försöka dig på att göra custom lyktor? wink RilleK kan säkert hjälpa dig komma på något! xD

Kommer nog på nåt kul man kan göra med dessa hehe, säsongen har ju knappt börjat;-) Prio ligger nu på front och nya fälgar sen ska jag nog låta den vara så clean som möjligt och bara njuta i sommar eller nja kanske några småmoddar till:-)

74 Inlägg
12 februari 2013
ts007 skrev:
Coretech skrev:
ts007 skrev:

Kommer nog på nåt kul man kan göra med dessa hehe, säsongen har ju knappt börjat;-) Prio ligger nu på front och nya fälgar sen ska jag nog låta den vara så clean som möjligt och bara njuta i sommar eller nja kanske några småmoddar till:-)

Vi vet nog båda hur de brukar sluta... wink "bara en liten sak till"... wink
Men lycka till! Du gör ett toppen jobb på en redan grymt sjyst bil! smile

1 777 Inlägg
12 februari 2013
Trådstartare
Coretech skrev:
ts007 skrev:
Coretech skrev:

Vi vet nog båda hur de brukar sluta... wink "bara en liten sak till"... wink
Men lycka till! Du gör ett toppen jobb på en redan grymt sjyst bil! smile

Tack mannen, man gör så gott man kan:-)

125 Inlägg
14 februari 2013
Måste ju lägga en prenumeration på ditt bygge här också smile

Keep up the good work smile

1 777 Inlägg
17 februari 2013
Trådstartare
Fearsy skrev:
Måste ju lägga en prenumeration på ditt bygge här också smile

Keep up the good work smile

Tack mannen kul att du hittade in:-)

1 777 Inlägg
17 februari 2013
Trådstartare
Blev lite shopping på Racedäck.com idag så snart kan vi börja leka lite igen:-) Och imorgon kommer de efterlängtade fälgarna:-) Vill ha sommar NU!!

http://forumbilder.se/CDCGM/20130217-180012.jpg

// Skåne

79 Inlägg
17 februari 2013
ts007 skrev:
Blev lite shopping på Racedäck.com idag så snart kan vi börja leka lite igen:-) Och imorgon kommer de efterlängtade fälgarna:-) Vill ha sommar NU!!

http://forumbilder.se/CDCGM/20130217-180012.jpg

// Skåne

Klart man prenumererar på din tråd , ser fram emot dina nya hjul & bilderna på dom smile smile

Mvh// Mange

Sök