Här kan vi snacka om första Lkpg meet, även posta bilder från kvällen Rätt många ändå, runt 60-70 bilar? bra val att komma än att va ute o supa. + creeds till alla! nästan ingen drack! SJUKT BRA ! fortsätt så
Helt ok träff, inte jätte mycket folk/bilar men det räckte!
ja, det va helt okej rätt bra träff om man ser till supandet/nedskräpning, knappt nått av det kanske för att alla som brukar hålla på är på annan fest, bra det!
Inte den sämsta träffen men långt ifrån den bästa tyvärr. Visste inte alls vilka typer av bilar som brukar åka på dessa träffar men uppenbarligen så är det mestadels Volvo och Golf folk eftersom dom utgjorde 85% av alla bilar på parkeringen.
Tack till de få japsförare som hittade till LKP träffen, det var skönt att ha något mer än traktorer och kundvagnar att titta på
Ska jag åka över 10 mil på träff så kommer det inte bli några mer LKP träffar utan jag rullar nog vidare norrut och besöker MOM träffarna i NKP istället.
Åkte några minuter efter 20.. kom det många där efter? Var så otroligt dött och segt att vi valde att åka till Norrköping istället.
va väl som mest folk vid 21:30-22:00 vid åtta va det rätt dött för typ allt folk hade åkt iväg, men kom tbx lite senare
Japp, hade en liten diskussion med polarna i bilen, där jag menade på att det skulle dyka upp ytterligare lite folk efter kl20. Men kl 20.05 stod dom inte ut längre
På tal om folk som åker långt, var det "Aerodynamiks" S13 jag skymtade på parkeringen ?
Åkte några minuter efter 20.. kom det många där efter? Var så otroligt dött och segt att vi valde att åka till Norrköping istället.
va väl som mest folk vid 21:30-22:00 vid åtta va det rätt dött för typ allt folk hade åkt iväg, men kom tbx lite senare
Japp, hade en liten diskussion med polarna i bilen, där jag menade på att det skulle dyka upp ytterligare lite folk efter kl20. Men kl 20.05 stod dom inte ut längre
På tal om folk som åker långt, var det "Aerodynamiks" S13 jag skymtade på parkeringen ?
är till 90% säker på att det va hans svarta s13
Undra om han puttrar e4a nu
Nej men seriöst, nu tittar vi en vecka framåt och satsar all in på MOM ( Norrköping ) exakt 1 vecka kvar, ber till gudarna att dom låter solen skina !