3249
Sök

Eftersnack "Lkpg meet #1" + bilder

Thedriftking
30 april 2011
Trådstartare
Hejsan alla bilgalna!

Här kan vi snacka om första Lkpg meet, även posta bilder från kvällen smile
Rätt många ändå, runt 60-70 bilar? bra val att komma än att va ute o supa. + creeds till alla! nästan ingen drack! SJUKT BRA ! fortsätt så

så fram med orden, va tyckte ni om kvällen?

266 Inlägg
30 april 2011
Helt ok träff, inte jätte mycket folk/bilar men det räckte!

Thedriftking
30 april 2011
Trådstartare
JohanRehn89 skrev:
Helt ok träff, inte jätte mycket folk/bilar men det räckte!

ja, det va helt okej smile rätt bra träff om man ser till supandet/nedskräpning, knappt nått av det smile kanske för att alla som brukar hålla på är på annan fest, bra det!

Thedriftking
30 april 2011
Trådstartare
stoltosmart skrev:
Rätt besviken vart man knappt nåt folk eller nån som lekte

va ju typ 5 st som lekte max tongue
men resten va ju bra, förutom att ingen lekte, snuten va ju inte äns där nån gång under hela kvällen !

Majestas
1 319 Inlägg
1 maj 2011
Åkte några minuter efter 20.. kom det många där efter?
Var så otroligt dött och segt att vi valde att åka till Norrköping istället.

Team VeboTrim

Thedriftking
1 maj 2011
Trådstartare
_MaCCe_ skrev:

va väl som mest folk vid 21:30-22:00 smile vid åtta va det rätt dött för typ allt folk hade åkt iväg, men kom tbx lite senare smile

35 Inlägg
1 maj 2011
Inte den sämsta träffen men långt ifrån den bästa tyvärr.
Visste inte alls vilka typer av bilar som brukar åka på dessa träffar men uppenbarligen så är det mestadels Volvo och Golf folk eftersom dom utgjorde 85% av alla bilar på parkeringen.

Tack till de få japsförare som hittade till LKP träffen, det var skönt att ha något mer än traktorer och kundvagnar att titta på wink

Ska jag åka över 10 mil på träff så kommer det inte bli några mer LKP träffar utan jag rullar nog vidare norrut och besöker MOM träffarna i NKP istället.

17 Inlägg
1 maj 2011
Tog bara en bild, och de va på min egna.. hehe. vart inte bra heller för den delen
https://www1.garaget.org/archive/72/71082/68917/68917-2318630.jpg

Majestas
1 319 Inlägg
1 maj 2011
Thedriftking skrev:
_MaCCe_ skrev:

va väl som mest folk vid 21:30-22:00 smile vid åtta va det rätt dött för typ allt folk hade åkt iväg, men kom tbx lite senare smile

Japp, hade en liten diskussion med polarna i bilen, där jag menade på att det skulle dyka upp ytterligare lite folk efter kl20.
Men kl 20.05 stod dom inte ut längre mad

På tal om folk som åker långt, var det "Aerodynamiks" S13 jag skymtade på parkeringen ?

Team VeboTrim

Thedriftking
1 maj 2011
Trådstartare
_MaCCe_ skrev:
Thedriftking skrev:
_MaCCe_ skrev:

Japp, hade en liten diskussion med polarna i bilen, där jag menade på att det skulle dyka upp ytterligare lite folk efter kl20.

På tal om folk som åker långt, var det "Aerodynamiks" S13 jag skymtade på parkeringen ?

är till 90% säker på att det va hans svarta s13 smile

Majestas
1 319 Inlägg
1 maj 2011
Thedriftking skrev:
_MaCCe_ skrev:
Thedriftking skrev:

är till 90% säker på att det va hans svarta s13 smile

Undra om han puttrar e4a nu big_smile

Nej men seriöst, nu tittar vi en vecka framåt och satsar all in på MOM ( Norrköping )
exakt 1 vecka kvar, ber till gudarna att dom låter solen skina !

Team VeboTrim

7 120 Inlägg
1 maj 2011
Haha, var ett tag sen jag kom hem. Har ju bara 10mil big_smile

Var en trevlig träff trots så få bilar, alltid kul att snacka lite med folk smile

17 Inlägg
1 maj 2011
Är väl i Norrköping de besiktar bilar samtidigt som  träffarna är igång, smidigt, är ju svårt att få besiktiningstider nu inför sommaren  wink

oijoij-society.com
774 Inlägg
1 maj 2011
lofa skrev:
Är väl i Norrköping de besiktar bilar samtidigt som  träffarna är igång, smidigt, är ju svårt att få besiktiningstider nu inför sommaren  wink

Haha!

Majestas
1 319 Inlägg
oijoij-society.com
774 Inlägg
1 maj 2011
Visst inte överdrivet många bilar, men de bilar som fanns höll ju mestadels högklass..

Men måste ju säga att grabbarna från OijOij.com Fd Tyskstuk.de fick sig skapligt garv när Lkpg "lowriders" visade vart skåpet skulle stå..

Thedriftking
1 maj 2011
Trådstartare
__AleXx_ skrev:
Visst inte överdrivet många bilar, men de bilar som fanns höll ju mestadels högklass..

Men måste ju säga att grabbarna från OijOij.com Fd Tyskstuk.de fick sig skapligt garv när Lkpg "lowriders" visade vart skåpet skulle stå..

dom spela ju iaf bättre än dom wink

oijoij-society.com
774 Inlägg
1 maj 2011
Thedriftking skrev:
__AleXx_ skrev:

Så sant, inte de som var relevant.

Vore som att klibba sönder en folkrace bil med klistermärken som Cerwin-Vega och tro att den spelar högt utan en sterio ens..

17 Inlägg
1 maj 2011
Är de en uppgörelse in den lägre världen eller? wink

Thedriftking
1 maj 2011
Trådstartare
__AleXx_ skrev:
Thedriftking skrev:
__AleXx_ skrev:

Så sant, inte de som var relevant.

Vore som att klibba sönder en folkrace bil med klistermärken som Cerwin-Vega och tro att den spelar högt utan en sterio ens..

men vad vet du om deras planer med bilen? kanske ska sänkas mera, vad vet du lixom smile

aja, vrf klaga på alla, vissa skrattar åt era bilar med smile
även fast dom är fräna osv, så finns ju folk som hatar tyskstuk osv,

"behandla folk så som du själv vill bli behandlad"  lixom vill du att folk ska skriva att dom skrattar åt era bilar? inget kul o höra faktist!

Sök