2421
Sök

STP Injection Cleaner?

1 268 Inlägg
4 augusti 2006
Trådstartare
någon som vet om det ger något resultat å hälla i en sån flaska???

nån med S40 2.0T som vet???

eller vem som???

73 Inlägg
4 augusti 2006
joo, det ger resultat.

Men blev sist  rekommenderad av en säljare på AutoExpert att prova Redline S kostade 150kr men skulle vara betydligt bättre.

Och den skulle vara drygare / hålla längre.

1 268 Inlägg
4 augusti 2006
Trådstartare
HJacobsson skrev:
joo, det ger resultat.

Men blev sist  rekommenderad av en säljare på AutoExpert att prova Redline S kostade 150kr men skulle vara betydligt bättre.

Och den skulle vara drygare / hålla längre.

okej bilia säljer ju själva STP produkter så det borde ju vara bra eftersom dom själva satsat på det?? vad vet jag?

31 Inlägg
4 augusti 2006
Tja!! Bensinen är så torr nu för tiden, så det är bra och ha i lite tillsatser, som smörjer upp lite.
Har 1 till 2 flaskor i månaden till min bil ....Bilen mår mycket bättre!!

HEAVY METAL
765 Inlägg
4 augusti 2006
Jorå STP funkar fint !! Brukar köra Röda flarra var fjärde Tank efter att jag kört den svarta rengörings flarran första gången på bilar jag ägt!!  Är definitivt säker på att det hjälp mina bilar att hålla nere bränsle förbrukningen!!  + att dom mår bättre MVH/ adde

\m/ Heavy Metal Life Style \m/
http://www.searingi.com
http://www.svxc.se

209 Inlägg
4 augusti 2006
Oh ja, det funkar helt klart. STP funkar likadant som RedLine, som jag vet är jäkla bra.
Har kört RedLine i en Saab 900 Turbo (86:a) som ryckte som satan (vet ej vad det var), men efter en flaska så gick den bra igen (!?!).
Nu kör jag i en skvätt RedLine då och då, i förebyggande syfte.    ; )

Har fått samma råd, att köra RedLine.. men visst, den är ju aningen dyrare.

1 268 Inlägg
4 augusti 2006
Trådstartare
JAI skrev:
Tja!! Bensinen är så torr nu för tiden, så det är bra och ha i lite tillsatser, som smörjer upp lite.
Har 1 till 2 flaskor i månaden till min bil ....Bilen mår mycket bättre!!

läste nåt om att man inte skulle ha det för ofta i??? hur mkt kör du?? :p

Sök