4009
Sök

Inför: Vingåkraträffen 2011 4 JUNI i Vingåker (Realcar och Garaget.org). Anmälningsformuläret är uppe nu!

-Team Moisty Racing-
842 Inlägg
3 juni 2011
p1ngwin skrev:
Snofi skrev:
Supran kokade, står på en parkering vid åbro

+1

Och jag åkt på punka, och ingen pyspunka, utan stor reva i däcket, vet inte om man ska höra av sig till någon? För hinner inte ordna fram något ikväll iallafall. höjden av otur?

Tror jag har fått ihop bilen, den är flyttad iaf, se hur det ser ut imorgon wink

205 Inlägg
3 juni 2011
Smuurf skrev:
goffemannen skrev:
Smuurf skrev:

Kan kolla det om en stund är nästan vid garaget så hör av mig på ett av numrena när jag kollat. Ska jag ta med som till träffen imorn då lr?

kanon. bara ring sen så bestämmer vi allt då....

Sorry det ena var inte mycket att hanga i granen tyvärr hmm

okej...de va ju inge bra. Men 1 va bra eller? kanske kan få tag på ett annat däck.

Putsnisse
265 Inlägg
3 juni 2011
Derbi skrev:
vet inte om det står någonstans, har isf missat det. Men får man ta med sig en engångsgrill och grilla på området?

Vet inte om man får det..men skulle du inte få det så får du gå till polisen..där kan man bli grillad...har jag hört..wink

Rotaryhead
155 Inlägg
3 295 Inlägg
3 juni 2011
Vi ses imorrn då, går upp vid 8 nångång och vaskar av bilen lite så ser vi nere på realcar wink så med andra ord så ska jag tvätta bilen denna gången wink
Senast redigerat av Slave_joe (3 juni 2011)

70 Inlägg
3 juni 2011
Kommer! Var riktigt fina bilar förra året, och som man läst på garaget så lär det finnas en hel del fina bilar iår med! smile Bra väder lär vi få också! big_smile

205 Inlägg
3 juni 2011
Glöm inte hålla koll i superior bloggen under morgondagen.

Här är ett litet klipp från ikväll där Micke_J & Sir_Pierre pratar lite om träffen imorgon....

http://vimeo.com/24630727

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
4 juni 2011
goffemannen skrev:

Här är ett litet klipp från ikväll där Micke_J & Sir_Pierre pratar lite om träffen imorgon....

Tycker att Superior Media borde överväga några typ av headset jag har alltid svårt att höra vad som sägs.. men det kanske bara är jag.

192 Inlägg
4 juni 2011
Tribbe skrev:
goffemannen skrev:

Tycker att Superior Media borde överväga några typ av headset jag har alltid svårt att höra vad som sägs.. men det kanske bara är jag.

Prova höja volymen på dina högtalare...? big_smile

Nej, men det kanske stämmer att ljudet är lägre på de inlägg som vi inte använder mic på (som vi gör i våra intervjuer med folk t.ex.).

Men trådlösa headset är på priolistan, tack för kritiken och hoppas du tyckte det tillförde något iaf. smile

2 103 Inlägg
4 juni 2011
då rullar bilen strax mot the fun day smile see ya all soon smile

939 Inlägg
4 juni 2011
Nu åker jag ^^ ses där alla

Styling och biljud Audi A4 "WooDMaN Style :)
1 835 Inlägg
4 juni 2011
Syns senare gott folk. Kommer rullande smile

Bilder från träffar. WooDMaN? foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |

Egen företagare & Flockare
314 Inlägg
112 Inlägg
112 Inlägg
4 juni 2011
Derbi skrev:
Ja nu snart rullar vi Flurkovich wink

Stämmer fint dä Derbi smile

17 Inlägg
4 juni 2011
Skulle åkt för 1 timme sedan... men bilen startar inte... så jävla less, ska nog elda upp skiten.
Troligtvis kommer jag bli frånvarande, ursäkta för sen notifaikation till Crew men den funkade fint igår...

205 Inlägg
4 juni 2011
Ingen som bor på vägen hem till Växjö? Kör ikväll runt kl 18.00 från Vingåker. Kör ut mot e4an sen följer vi den ner till jönköping..

197 Inlägg
4 juni 2011
hej hopp nu åker vi "iceman3006 & fotografen_micke" från hallsberg, syns där cya

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
4 juni 2011
Karavan från Djulöbadet i katrineholm till Kolmården kl.18.00 för er som möjligen svalkat er efter en trevlig träff i vingåker.

Sök