Imson skrev:varför inte skjuta upp träffen en helg eller något, för att det är inte kul när det krockar med andra träffar
Volvo-lollungen skrev:Imson skrev:varför inte skjuta upp träffen en helg eller något, för att det är inte kul när det krockar med andra träffar hade gärna gjord det men hittar inge ledig lördag finns träffar varje lördag ju.
Imson skrev:Volvo-lollungen skrev:Imson skrev:varför inte skjuta upp träffen en helg eller något, för att det är inte kul när det krockar med andra träffar hade gärna gjord det men hittar inge ledig lördag finns träffar varje lördag ju.klart de finns men väldigt många åker ju på bugrun så xP
Volvo-lollungen skrev:juli känns ju lite väl långt bort du får la ligga i lite och bygga ljudet lite snabbare
valstadkillen skrev:Volvo-lollungen skrev:juli känns ju lite väl långt bort du får la ligga i lite och bygga ljudet lite snabbare HAHA har beslutångest vilken bas ja ska köra juuu
Volvo-lollungen skrev:valstadkillen skrev:Volvo-lollungen skrev:juli känns ju lite väl långt bort du får la ligga i lite och bygga ljudet lite snabbare HAHA har beslutångest vilken bas ja ska köra juuu haha den som dunkar bäst kanske ?
valstadkillen skrev:Volvo-lollungen skrev:valstadkillen skrev:HAHA har beslutångest vilken bas ja ska köra juuu haha den som dunkar bäst kanske ? neee inte längre efter ja brände min bas nu blir det mer finlir
Volvo-lollungen skrev:valstadkillen skrev:HAHA har beslutångest vilken bas ja ska köra juuu haha den som dunkar bäst kanske ?
valstadkillen skrev:HAHA har beslutångest vilken bas ja ska köra juuu
Volvo-lollungen skrev:valstadkillen skrev:Volvo-lollungen skrev:haha den som dunkar bäst kanske ? neee inte längre efter ja brände min bas nu blir det mer finlir låter bra fint med behagligt ljud
valstadkillen skrev:Volvo-lollungen skrev:haha den som dunkar bäst kanske ? neee inte längre efter ja brände min bas nu blir det mer finlir
Volvo-lollungen skrev:haha den som dunkar bäst kanske ?
Heed skrev:Ser det ut att komma något folk så det är värt att glida förbi en sväng?
Fire-Fox skrev:Heed skrev:Ser det ut att komma något folk så det är värt att glida förbi en sväng?Martin du har inga USA blinkers till Volvo 850 95-97 liggande? Mvh/Tobias!