Angående tiden som vi stod vid Lidl tyckte jag inte det var några problem eftersom GVD meet officiellt sett är en utställning om jag har förstått saken rätt. Jag tycker det var en utmärkt prestation av Rush Racing på alla sätt och vis.
Riktigt trevligt var det, jag lyckades precis komma in på lidl när alla skulle åka på racet så vart inte mycket snack där men racet var skitbra arrangerat, någon som har bilder på min m3?
tycker det är konstigt, inga filmer och knappt bilder från träffen, även om det är mobilfilm eller mobilbild så skulle jag vilja se på min bil, tråkigt med egna bilder på sin sida!
tycker det är konstigt, inga filmer och knappt bilder från träffen, även om det är mobilfilm eller mobilbild så skulle jag vilja se på min bil, tråkigt med egna bilder på sin sida!
Grinig på mig själv för att jag inte hämtade kameran som fanns bara 5 minuter bort
Grinig på mig själv för att jag inte hämtade kameran som fanns bara 5 minuter bort