Original och tråkig^^ men mycket gott skick dock!
16 tusen mil på en 1988... inte så mkt IMO
Lackering av Grill!
I garage hos BrajjAxx här på garaget för att fixa bromsar, fick även hjälp av CruzarN
Lacken är fortf fin iaf.
Svetsa Y-rör för att få på ljuddämparn. och JA, jag skall underredesbehandla snarast!
Lalalala
klockan 9 på morgonen knackar en full polsk lastbilschafför på dörren... NÄMEN?! ett paket? vad kan finnas här i?
ja vad..?
o.O
Tamtadaaaaaaa!!!
Tadidaaa...
och sidokjolar
Brutal shit
tog inte många minuter innan CruzarN kommer flygande i EscornfaN och tittar på kjolarna!
jaa joo.. de ser ju ut o passa?
Efter en JÄVLA massa slipande hit och dit påbörjas lackering av kjolar
Lägger den på alla olika håll för att motverka rinningar
Motorn er ju sjukt fräsch ut eller?
Tog ett bra tag, men skall ändå plocka av ventilkåpan igen senare, polerade med biltemas "metalpolish"... ungefär som att polera med mjölk.
Mest för att inte ha en skämmigt smutsig motor fick man ju fixa till den lite på en heldag.
lite skillnad iaf.
Här jävlar byggs vinge!
Ja, vinkeln blev jag hyfsat nöjd med fan! 4 lager på
Sidor
ser ju okej ut.
spackla slipa spackla slipa
mmm..
alla 3 delar, so far
Ritar upp vart det behövs mer spackel och utjämning, att få så stora föremål jämna är SVÅÅÅÅRT.. tycker jag iaf
Provmontering^^
stag, och de svarta sakerna är också metall.. satte dom bara i bordstvingen för att böja, och de silvriga stagen är av aluminium sågade med sticksåg.
ser okay ut!
Pop-nitade fast. håller MYCKET bra.. eller tillräckligt!
fästena längst ner hjälpte CruzarN mig med att svetsa - titta gärna in hans projekt här på garaget!
passade som k**en i f***an
så kommer de se ut typ. (jag vet ju hur de ser ut då den redan är färdig och månterad;) hehehe
NÄMEN TITTA?! ett paket till?
OCH ETT TILL?!
här kommer ske grejjer
bjussar på nåra bonusbilder. så här kul är det med gamla bilar o koppla in stereo. dra ALLT manuellt! YAAAYYY -.-
Köra 740 e osso kul! speciellt när polarna inte fattar hur kameran funkar!
Måste även skryta om att jag kan teckna.. brudens fejs blev jätteskumt, men skall måla mkt fina bil-bilder i framtiden som jag kommer dela med mig av!