Denna frågar har säkert varit uppe flera gånger men ah well det är en fråga om byte till 940 Panel på min 740 -90
hur kommer det bli med mätarhuset? 740ns Mätarhus passar väl inte i en 940 Panel eller? och om jag nu ska i med ett 940 mätarhus hur gör jag detta lättast? men ändå bäst? Alla tips är välkomna
Behöver ingen 940 Panel peter.. uhm Jimmy är det kanske något du vill hjälpa mig med över en låda öl å lite grillning ifall jag tar å skaffar en 940 bräda? dock har ja en tä fråga å dä är lär jag ha 940 "instrumenteringen" också eller går det lika bra med 740s?
740 brädan och 940 har bara nederdelen gemensamt. Överdelen och mätarhuset är olika på dom. Men visst kan jag hjälpa med det, få tag på ett mätarhus bara för turbo så fixar vi det utan problem. Du måste ha både bräda och instrumenthus. Resten passar från 740.
brädan kan jag fixa men måste jag ha mätarhus för turbo ifall jag sätter i Turbotrycksmätaren etc i A-stolpen?
jo men jag tänker ju på att jag ska ha Turbotrycks mätaren å dedär i A-stolpen så behöver ju inte Turbotrycksmätare i orginal mätarhuset om du förstår va ja menar !