Sen kan ju tillägga en sak som nästan ALLTID glöms bort i all iver. Ska du använda bilen på gata så KÖP en bil med mer effekt. Även om du kan trimma din bil så blir det inte lagligt, och du kan få problem vid besiktning osv.
Finns folk som kommer igenom med konstiga byggen, men risken finns att du åker på att plocka bort allt och köra den original genom besiktningen. Har du dessutom otur "kan" du råka ut för flygande besiktning och om dem kommer på att bilen är trimmat så "kan" du åka på "omregistrering/regbesiktning" av bilen, och det vill du inte.
Vissa bilar går att trimma utan att det syns i motorrummet eller att avgasvärden påverkas. Men satsa då på en sån istället. För jag har svårt o tro att en 323 med 150hk skulle klara detta då även MX-5 som har liknande teknik som 323, får problem med avgasvärden redan vid relativt låg trimmningsgrad.
EDIT: såg nu att din var en 95a men jag står fast vid mitt påstående.
Senast redigerat av AcesHigh666 (10 maj 2011)
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.