3465
Sök

531Topp , fundersam

SCHTEEK , yes . That's just me !
36 Inlägg
22 maj 2011
Trådstartare
[ är på ruskigt dåligt humör pga smärta , ber om ursäkt ]

Yes Sir , I race .

1 353 Inlägg
22 maj 2011
är de smärta där nere så är du förlåten tongue har du skadat dig på ett eller annat sätt så är du ännu mer förlåten..
sen är juh forum mer eller mindre till för tjabb o gnäll. mest pga att hur jag pratar och skriver är 2 olika saker.. och man kan alltid läsa och tolka olika, även om någon skriver i välmening så kan man läsa de sarkastiskt o på så sätt så har man satt igång hela karusellen big_smile

36 Inlägg
22 maj 2011
Trådstartare
krashat skulderblad som int alls e med på mina notor idag utan för mig mer o sjunga aj aj aj aj aaaaaj sad

Yes Sir , I race .

snickare
612 Inlägg
22 maj 2011
Crille88 skrev:
allenalle skrev:
tips; 531 e bättre än 530,plus att om du har vx3 kammen i oxså så blir de superbra smile

Men om du nu ska ha 150 hästar i din bil så måste du ha en bra arbetad 530 topp med extraktor grenrör och en k-kam. smile så ja tycker,de e mitt tips nu bara att du låter de vara som de är smile

rätta mig om jag har fel, men vx3 kammen sitter väl alltid i 531?

Ja om ingen har varit och pillat smile och 531 med vx3 ger 130 hästar orginal och inte 116

Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull

1 353 Inlägg
22 maj 2011
@ idaa-_-: aj usch,, hoppas de läker ihop o fixar till sig sad

@allenalle: ja de har du rätt i, ja skrev fel däruppe innan, tänkte bara på org effekten hela tiden..
men men. nu ska ja smeka kudden lite, nattinatt gott folk!

36 Inlägg
22 maj 2011
Trådstartare
ciao .

Yes Sir , I race .

Forummoderator
10 576 Inlägg
23 maj 2011
idaa-_- skrev:
JAG bad om tips idiot ! helvete !..

det räcker där.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök