Detta låter ju trevligare för var dag Kikar nog bort en stund.
Mötte för övrigt dig W.Maker, om det var i söndags eftermiddag. Vid stora rondellen vid Håjum.
Låter bra det! ko bort me din lille Audi å var med! Jasså då såg du mig på väg hem från mitt midsommar firande i Hunnebostrand. brukar vara rätt svårt de gånger jag vill smyga med bilen för antingen hörs den å hörs den inte så syns den på rätt bra avstånd
Yes Yes!! För er som läser tidningen 7 dagar som går ut i Trollhättan varje onsdag så måste ni ju kolla vad som händer i kalendern på första sidan i tidningen. kolla 1 juli! Vet inte hur notisen hamnade där men det var ju hur bra som helst. Nu vet 28000 hushåll att det skall vara bilträff på fredag!
Widowmaker. Om du inte kan komma ifrån tidigare så ring mig torsdag eftermiddag eller fredag kl 15.15 så kan jag svänga förbi dig och hämta tejp till säckarna så fixar jag upp dem lite snyggt
bara hojta till om du vill ha hjälp kan komma tidigare oxå
Widowmaker. Om du inte kan komma ifrån tidigare så ring mig torsdag eftermiddag eller fredag kl 15.15 så kan jag svänga förbi dig och hämta tejp till säckarna så fixar jag upp dem lite snyggt
bara hojta till om du vill ha hjälp kan komma tidigare oxå
Galanten gick igenom bes idag. Sköna gubbar på SBP trollhättan idag, tack! Men jag har inte fått ledigt från jobbet... Hoppas på att mitt skift blir inställt. I så fall dyker jag upp.
Galanten gick igenom bes idag. Sköna gubbar på SBP trollhättan idag, tack! Men jag har inte fått ledigt från jobbet... Hoppas på att mitt skift blir inställt. I så fall dyker jag upp.
Tackar! Jag vill verkligen vara med för jag missade ju förra gången. Full respekt till dig som orkar dra runt detta. Såg en flyer på AD-bildelar i THN idag.
Fick just besked om att jag har körning ikväll. Kan börja tidigare men jag tror inte jag kan klippa så mycket tid.
Vädret just i detta nu i Lilla Edet: Soligt med några stackmoln som sveper förbi på hög höjd. Absolut inga regnmoln i sikte. Klarnar upp hela tiden och det är riktigt varmt ute nu.
Har i skrivande stund 403 anmälda!blir hur bra som helst! Kör lugnt nu alla ni som åker långt så ni inte smäller pärlan halsvägs!jag vill ha hela besökare!