4402
Sök

Inför: BACKYARD AUTOMEET 2.0 Trollhättan 2011 - Fredag 1 Juli kl 19.00 ~ Swapmeet special

1 112 Inlägg
28 juni 2011
Trådstartare
MrLila skrev:
Hej!

Detta låter ju trevligare för var dag smile Kikar nog bort en stund.

Mötte för övrigt dig W.Maker, om det var i söndags eftermiddag. Vid stora rondellen vid Håjum.

Låter bra det! ko bort me din lille Audi å var med! Jasså då såg du mig på väg hem från mitt midsommar firande i Hunnebostrand. brukar vara rätt svårt de gånger jag vill smyga med bilen för antingen hörs den å hörs den inte så syns den på rätt bra avstånd  big_smile

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

1 112 Inlägg
30 juni 2011
Trådstartare
Yes Yes!! För er som läser tidningen 7 dagar som går ut i Trollhättan varje onsdag så måste ni ju kolla vad som händer i kalendern på första sidan i tidningen. kolla 1 juli! Vet inte hur notisen hamnade där men det var ju hur bra som helst. Nu vet 28000 hushåll att det skall vara bilträff på fredag!

100 Inlägg
30 juni 2011
Pettzon88 skrev:
Widowmaker. Om du inte kan komma ifrån tidigare så ring mig torsdag eftermiddag eller fredag kl 15.15 så kan jag svänga förbi dig och hämta tejp till säckarna så fixar jag upp dem lite snyggt big_smile

bara hojta till om du vill ha hjälp kan komma tidigare oxå smile

1 112 Inlägg
30 juni 2011
Trådstartare
snusarn skrev:
Pettzon88 skrev:
Widowmaker. Om du inte kan komma ifrån tidigare så ring mig torsdag eftermiddag eller fredag kl 15.15 så kan jag svänga förbi dig och hämta tejp till säckarna så fixar jag upp dem lite snyggt big_smile

bara hojta till om du vill ha hjälp kan komma tidigare oxå smile

vi e nog där ca en timme innan.

295 Inlägg
30 juni 2011
Jag är där från 18.30 och hjälper till smile Ev tidigare big_smile

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!

Säljare
88 Inlägg
30 juni 2011
Jag kommer om vädret tillåter.cool

Daz orginal is´t züruck........

1 112 Inlägg
30 juni 2011
Trådstartare
P.H skrev:
Jag kommer om vädret tillåter.cool

så som prognosen så ser det ut som du är tillåten å komma då!cool

1 112 Inlägg
30 juni 2011
Trådstartare
Då Oscarsbron ej är öppen ännu så kommer det att köras reservvägen i slutet av karavanen vilken du kan se på kartan som finns att tillgå.
Senast redigerat av Widowmaker (30 juni 2011)

272 Inlägg
30 juni 2011
gött att det inte verkar bli regn! smile

94 Inlägg
1 juli 2011
Galanten gick igenom bes idag. Sköna gubbar på SBP trollhättan idag, tack!
Men jag har inte fått ledigt från jobbet... Hoppas på att mitt skift blir inställt. I så fall dyker jag upp. smile

1 112 Inlägg
1 juli 2011
Trådstartare
GVR4 skrev:
Galanten gick igenom bes idag. Sköna gubbar på SBP trollhättan idag, tack!
Men jag har inte fått ledigt från jobbet... Hoppas på att mitt skift blir inställt. I så fall dyker jag upp. smile

håller tummarna för dig! big_smile

94 Inlägg
1 juli 2011
Tackar! Jag vill verkligen vara med för jag missade ju förra gången. Full respekt till dig som orkar dra runt detta. Såg en flyer på AD-bildelar i THN idag. wink

Pfffft
906 Inlägg
1 juli 2011
Får se om jag dyker upp, vädret är ju inte så kul hmm sen fick vi tillskott i familjen igår! Haha. Kanske syns ikväll

Umadbro?

2 924 Inlägg
1 juli 2011
Cizla skrev:
Får se om jag dyker upp, vädret är ju inte så kul hmm sen fick vi tillskott i familjen igår! Haha. Kanske syns ikväll

Regnet ska snart vara över för idag och resten av dagen ser fin ut igen (uppehåll +21 sol);

http://www.yr.no/sted/Sverige/Västra_Gö … _time.html

http://vader.nyheterna.se/vader/Sverige … ft/2667303

Kom igen nu, du lär missa något STORT om du inte kommer! wink

~ Life is short, have FUN! ~

1 112 Inlägg
1 juli 2011
Trådstartare
peegee skrev:
Cizla skrev:

Regnet ska snart vara över för idag och resten av dagen ser fin ut igen (uppehåll +21 sol);

http://www.yr.no/sted/Sverige/Västra_Gö … _time.html

http://vader.nyheterna.se/vader/Sverige … ft/2667303

Kom igen nu, du lär missa något STORT om du inte kommer! wink

Detta ser så bra ut nu! så taggad att jag nästan fick en tagg i fingret när jag klia mig på axeln big_smile

1 112 Inlägg
1 juli 2011
Trådstartare
Cizla skrev:

tag med det nya tillskottet till träffen! man skall börja lära i tid!smile

68 Inlägg
1 juli 2011
IROOON MAAAAIDEN smile
Annars hade jag kommit!. Hoppas på en trevlig kväll.... Okejdå. ni oxå smile

94 Inlägg
1 juli 2011
Fick just besked om att jag har körning ikväll. Kan börja tidigare men jag tror inte jag kan klippa så mycket tid.

Vädret just i detta nu i Lilla Edet:
Soligt med några stackmoln som sveper förbi på hög höjd. Absolut inga regnmoln i sikte. smile Klarnar upp hela tiden och det är riktigt varmt ute nu.

Lycka till ikväll och ha en fin träff!
PEACE!

1 112 Inlägg
1 juli 2011
Trådstartare
Har i skrivande stund 403 anmälda! big_smile blir hur bra som helst! Kör lugnt nu alla ni som åker långt så ni inte smäller pärlan halsvägs! jag vill ha hela besökare! cool

Sök