Hoppas du fixar ett avgassystem med dubbla utblås till baken !!
Ang motorvärmarkabeln så kan du ju alltid gömma den inuti motorrummet vid luftfiltret t.ex. Måste ju öppna huven varje gång den ska användas men det är ju inte så så tungt
Hoppas du fixar ett avgassystem med dubbla utblås till baken !!
Ang motorvärmarkabeln så kan du ju alltid gömma den inuti motorrummet vid luftfiltret t.ex. Måste ju öppna huven varje gång den ska användas men det är ju inte så så tungt
Jag har fäst den nere på motorskyddsplasten nu men det där var ingen dålig ide Ska kolla upp det imorrn
Har tyvär inte gjort någonting speciellt idag.. Slipat och spacklat typ hela dan Har suttit ett tag och funderat på om jag skulle behålla dragkroken eller ej och innan jag gjorde någonting så satt i typ 10min och bara stirrade rakt in i bakdelen Och dragkrok blir det, bilen är ju trots allt tänkt att has som bruksbil
Såhär blev det efter att slipat bort de jag behövde för att få det och passa, så nu går det även att ta bort dragkroken om man nu vill det
Såhär blev det efter att slipat bort de jag behövde för att få det och passa, så nu går det även att ta bort dragkroken om man nu vill det
Du menar väl att dragkroken ska sättas dit om du behöver använda den? Och inte att den går att ta bort om man vill, den ska vara borta till 99.99% tycker jag..
Ser ju skitbra ut.. så nu när du har passat in fram och bak-kjol så blir det att skicka iväg grejerna på lack då framöver.. ?
Har lite till att göra med bakjolen men inte mycket, ska kolla över och finslipa framkjolen imorrn samt panelerna Har en polare som är lackerare som ska lakera åt mig så det blir nog imorgon eller på ons
Såhär blev det efter att slipat bort de jag behövde för att få det och passa, så nu går det även att ta bort dragkroken om man nu vill det
Du menar väl att dragkroken ska sättas dit om du behöver använda den? Och inte att den går att ta bort om man vill, den ska vara borta till 99.99% tycker jag..
Jo precis Kommer nog inte vara på mycket iallafall
Ser ju skitbra ut.. så nu när du har passat in fram och bak-kjol så blir det att skicka iväg grejerna på lack då framöver.. ?
Har lite till att göra med bakjolen men inte mycket, ska kolla över och finslipa framkjolen imorrn samt panelerna Har en polare som är lackerare som ska lakera åt mig så det blir nog imorgon eller på ons
I vanliga fall kostar väl lack av ett komplett kjolpaket tusentals pengar va.. ?
** Volvo 765 Dieselkonvertering på G, D24TIC motorpaket sökes **
Ser ju skitbra ut.. så nu när du har passat in fram och bak-kjol så blir det att skicka iväg grejerna på lack då framöver.. ?
Har lite till att göra med bakjolen men inte mycket, ska kolla över och finslipa framkjolen imorrn samt panelerna Har en polare som är lackerare som ska lakera åt mig så det blir nog imorgon eller på ons
I vanliga fall kostar väl lack av ett komplett kjolpaket tusentals pengar va.. ?
Japp men inte så jävla mycket ändå. Han jag känner gör det för ca 2000 med lack
Någon som vet om bilen kommer att felmeddela om jag kopplar in en diodslinga som dimljus?
Och vad ska jag ha för fälgar?
Tycker du ska testa Devil Eyes.. kromade modellen skulle nog passa bäst på din bil..
Fälgar.. ja.. jag har ju 18" på min.. du kan ju kolla hur pass bra det fyller ut med orginal fjädring, Ace Tyson black heter dom.
Blir nog devil eyes senare isåfall, tänkte mer på om det funkar med orginal att sätta dit 2 st diodslingor nertill på grillen med dimljuskontakterna?
Vet inte om det ska bli 18" eller 19" men dina ser ju ut att fylla helt ok ändå Vet inte om 19 kanske är för mycket? Spårar den lätt med 18"?
Har ingen aning ang felmeddelanden.. men tror inte det är bra att lasta på för mycket iaf.. men ett par dioder ska väl inte vara några problem trycker jag..
Jag har 225-40-18.. den är rätt så stötig på håliga vägar.. men efter bra vägar funkar det fin fint.. och den kan vara spärkänslig om det blåser kraftigt ute.. jag skulle vilja sänka min för att eliminera detta lite... alltså när det blåser ute och man kör över 130 så blir den spårkänslig.. allt under det är helt ok med orginalfjädring.. tror endå jag ska sänka min lite för att få den lite stadigare och kanske hänga på fjäderbensstag fram åxå..
** Volvo 765 Dieselkonvertering på G, D24TIC motorpaket sökes **
Du måste ju sänka den, Tyr! Den blir lite skumpigare att åka i men vad gör det? Både min Subba och Saab är sänkta. ...Lagom mycket Köp ett par BBS Challenge i 18" eller 19". Så mycket som du jobbar över så borde det inte svida så mycket i plånboken
Du måste ju sänka den, Tyr! Den blir lite skumpigare att åka i men vad gör det? Både min Subba och Saab är sänkta. ...Lagom mycket Köp ett par BBS Challenge i 18" eller 19". Så mycket som du jobbar över så borde det inte svida så mycket i plånboken http://i108.photobucket.com/albums/n10/ … CH_006.jpg
Hehe Vill sänka den men helst bara bak, fram är den tillräkligt låg redan. Men det verkar som om det inte är så enkelt att sänka en s60 AWD med nivåreglering Är tydligen också jävligt dyrt om det börjar läcka dessutom. De jag kan hitta är dessa: http://www.vparts.se/sv/artiklar/volvo/ … -xc70.html Och då måste man köpa till nivåregleringsbyglar. Men blir det verkligen så bra med dessa byglar? Och vad fan gör de för något? Är tacksam för svar.