Fint väder ikväll verkar de bli! Blå himmel här så de ser bra ut, dock blåsigt typ 11m/s.. Behöver man vara där vid 8 eller man kanske kollar förbi vid runt 9 istället och ser vart de tar vägen då?
Hände inte ett piss nånstans så du hade det nog bättre med biran
Hehe okej. Men vi hade nog kunnat haft de roligt på gatorna vilken kväll som helst :p
sant kommer du ikväll?
Nej ikväll är de ännu mer bira ;p Men är mer för att jag inte kan köra. Väntar på ursprungskontrollen så jag kan regga skiten. får hoppas det går fort bara
Idag LÖRDAG 25/6 samt samling på Mc Donalds, Min midsommar var kass så hoppas fan folk dyker upp ikväll så de händer något denna sommar!
Tillägg: Eftersom Race 4 Fun inte längre verkar kunna styra upp vettiga race samt riktigt dålig planeruing så e de numera upp till oss samt var och en att få det att flyta på.
Tyvärr resulterar det alltid i att alla samlas på Mc Donalds sen står vi där bara o glor... sen rätt vad de är så splitras aklla o ängnar 90% av kvällen till att köra runt och leta efter varandra.
Vi ses på Mc Donalds...och kom ihåg Ta egna intiativ om ni tycker de blir för mkt dö tid o vill köra lite... bara till o hojta till så lär alla följa med första bilen succesivt.
Idag LÖRDAG 25/6 samt samling på Mc Donalds, Min midsommar var kass så hoppas fan folk dyker upp ikväll så de händer något denna sommar!
Tillägg: Eftersom Race 4 Fun inte längre verkar kunna styra upp vettiga race samt riktigt dålig planeruing så e de numera upp till oss samt var och en att få det att flyta på.
Tyvärr resulterar det alltid i att alla samlas på Mc Donalds sen står vi där bara o glor... sen rätt vad de är så splitras aklla o ängnar 90% av kvällen till att köra runt och leta efter varandra.
Vi ses på Mc Donalds...och kom ihåg Ta egna intiativ om ni tycker de blir för mkt dö tid o vill köra lite... bara till o hojta till så lär alla följa med första bilen succesivt.
E du med i gruppen på fejjan? Den som jag o Dan la upp?
Verkar som många ska vara på Väla med pga större parkering..
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Kommer nere från lund ett gäng. Nån som är lite mer "aktiv" som är på plats som kan pma över mobilnummer så jag kan kolla framåt 21 tiden var det händer? Mcdonalds stattena eller väla som gäller?