Kul att få några bilder iallafall! Hoppas de 2-3 olika kamerornas ägare jag tog med också fick något värt att ha Syftar b.la på en viss Impreza och en S60/s80
Tias, halva kameran är bilder på dig som röker däck så jag förstår att det är dags att kränga och ladda om för nästa tillfälle
Kul att få några bilder iallafall! Hoppas de 2-3 olika kamerornas ägare jag tog med också fick något värt att ha Syftar b.la på en viss Impreza och en S60/s80
Tias, halva kameran är bilder på dig som röker däck så jag förstår att det är dags att kränga och ladda om för nästa tillfälle
Jaså rökades det när jag hade åkt?. Skit skoj verkligen. Tråkigt att jag var tvungen och åka så tidigt. Tjejen har födelsedags fest nu så är redan långt inne i dimman! SKÅL och ha en bra kväll!7
Jaså rökades det när jag hade åkt?. Skit skoj verkligen. Tråkigt att jag var tvungen och åka så tidigt. Tjejen har födelsedags fest nu så är redan långt inne i dimman! SKÅL och ha en bra kväll!7
Återigen tack till de som arrangerade!
va lite rök o nåra däck som sprängdes så de va kul men kul va de när du va där och me din bil vällkomen igen
Tänkte köra några repor till där på slutet å göra slut på däcken å ge lite rökridå. Tråkigt nog så släppte hela jävla slitbanan på ena däcket å de andra blev det långa revor i. Vill inte spränga däck när man har m3gt orginalfägar
Haha kan ju va lite tråkigt då. Kolla eftersnack tråden, fick en smygande rök bild på dig där. Har även bilder på din motor och invändigt. Vill du ha dom mailade kan du ju pma mig din mail adress