JAG blir tårögd av alla glada tillrop som jag får från er alla :-)
Både jag och William tackar er av hela vårt hjärta, kan väl bara nämna att vi båda gör detta utan någon form av lön eller ersättning. När banan och maten är betald, går alla pengar rätt in till Barncancerfonden!!
Tackar för detta fina initiativ!! Är själv pappa till en 4-årig grabb som har varit svårt cancersjuk det senaste året. Nu är han i princip frisk tack vare läkarnas fantastiska kunskaper inom området!
Var finns "Gilla" knappen, var finns "Gilla" knappen :-)
Jag klickade ju på den, men det var nog fel? Ja råkade nog anmäla dig istället! hahaha...
Go Patrik, go Patrik! :-D Martin, det var några stycken som hade tummat din blogg, det är väl det närmsta man kommer en gilla-knapp på det här stället :-)
Even fools they say, can find a way out of the dark.
Det är ju förskottsbetalning, antar du kan räkna med 30 dagars kredit från det att du anmält dig men jag kollar upp det med ekonomiavdelningen under dagen...men som sagt 100 platser och det tickar ner hela tiden :-)
Alla är välkomna - bilen ska vara påställd för gata. Inga speciella klasser men vi inleder nog dagen med en nybörjargrupp som vi visar idealspåret för....
Alla är välkomna - bilen ska vara påställd för gata. Inga speciella klasser men vi inleder nog dagen med en nybörjargrupp som vi visar idealspåret för....
Okej. Blir ju lite svårt att köra med 100 bilar samtidigt på banan åså.