4388
Sök

Försökte blåsa mig på min bil utanför macken.

91 Inlägg
9 juni 2011
Trådstartare
Var tvungen att fylla på lite olja i min bil så jag stannade till utanför statoil i kista. När jag stog med huven öppen och kollade oljan gled en person fram till mig som inte rkt kom från vårat land. Han var grymt intreserad av att köpa min bil "Stylad BMW 320 E30". Han frågade gång på gång om jag vela byta den mot någon av hans bilar för att han hade en bilfirma. När jag inte var intreserad av det så tjatade han om vad jag vela ha för bilen länge. Efter ett tag så erbjöd han 30 lax för den, vi kunde åka till mig direkt och skriva papper på bilen och "Kontrakt" på pengarna. Som jag sen skulle få efter en månad! Sa att jag gärna skulle sälja den för 30 tusen åt han om jag fick kontanta pengar men då surrade han bara runt det hela och sen så var budet tillbaka, 30 lax om en månad. Om han får bilen idag DVS! Sa att jag skulle fundera på det hela och frågade efter hans telefon nummer. Fick ett tjaskigt visitkort med nån sliten bil på framsidan. På baksidan står det
"Donnys Bilar"
Tvätt 1 utvändigt
tvätt 2 in och utvändigt
Tel 073-0559917

Så vad säger ni? Ska jag ringa och slå till 30 dagar går fort sen får jag mina feta cash!! ;O

1 319 Inlägg
9 juni 2011
Att du ens överväger det är absurt. För det första vet jag ingen funtat människa som ger 30papp för en gammal 320. Sen att få det om 30 degar är ju också bullhsit, du kommer inte få en krona.

_----------'

91 Inlägg
9 juni 2011
Trådstartare
Ahh tyvär så är sarkams inte så tydligt i text, var start sarkastisk när jag skrev
"Så vad säger ni? Ska jag ringa och slå till 30 dagar går fort sen får jag mina feta cash!! ;O"

Har absolut inge planer på att göra någon affär med den liraren!

1 319 Inlägg
9 juni 2011
m8te skrev:
Ahh tyvär så är sarkams inte så tydligt i text, var start sarkastisk när jag skrev
"Så vad säger ni? Ska jag ringa och slå till 30 dagar går fort sen får jag mina feta cash!! ;O"

Har absolut inge planer på att göra någon affär med den liraren!

Blev nästan lite orolig där en stund roll

_----------'

1 353 Inlägg
10 juni 2011
jag bjuder 35, för över pengarna om 30 dagar, kan ja hämta ikväll eller? tongue heheh

91 Inlägg
10 juni 2011
Trådstartare
35 blir bra, 30 i handen och 5 efter 30 dagar? Låter det bra eller? big_smile

1 938 Inlägg
10 juni 2011
Vilka lirare det finns ändå, han kanske skulle hålla sig till att kränga bilar. big_smile

Trucker
2 710 Inlägg
10 juni 2011
Hade sagt, 30 här o nu. Annars får det vara ! wink

Fart missbrukare

1 353 Inlägg
10 juni 2011
m8te skrev:
35 blir bra, 30 i handen och 5 efter 30 dagar? Låter det bra eller? big_smile

4 handpenning, så får du resten när ägarbytet gått igenom  tongue hehe

Sök