http://www.mds.se/?artnr=pkt268fd -Calarion sterio på 4x45w CD/MP3-radio med RDS, MP3-avspelning, informationsmeddelande, Z-Enhancer, Magna Bass EX, lågnivåutgång, fjärrkontrollmöjlighet (tillval), rattkontrollmöjlighet via IR (tillval) och 4x45W inbyggt, sen med mds högtalare 5,25"(160w) och 6*9 (400w). Detta paketet kostar 2399kr. (ord. pris 3748kr)
eller hade ni valt detta paket från BRL. JVC KD-G321. Radio: HS-IV FM RDS-tuner. SSM. 18 snabbval. Förstärkare: Uteffekt 4x50W. Tvåkanals lågnivåutgång på 2,5V. cEQ. CD: CD-text. CD-R, CD-RW. MP3/WMA-kompatibel. ID3-tag. 1-bits D/A-omvandlare (24-bitars upplösning). Övrigt: COMPU PLAY. Loudness. Bas/diskant-kontroll. LCD-display. Max gain switcher. Telefon muting. Omkopplingsbar dimmer, sen med JBL högtalare 5,25" (135w) och 6*9 (300w). Även detta paket kostar 2399kr.
Paketet från mds var även Svt´s Hela Köret testvinnande paket.
brl paketet, tror högtalarna är bättre i det paketet, jbl är ju ändå ett rätt sjysst märke så kör på det....berätta gärna vad du tycker om paketet sen oavsett vilket du väljer.....
brl paketet, tror högtalarna är bättre i det paketet, jbl är ju ändå ett rätt sjysst märke så kör på det....berätta gärna vad du tycker om paketet sen oavsett vilket du väljer.....
Ja jag berättar när jag köpt, det blir iaf nått av dom 2. lutar mest åt det från BRL
BRL helt klart... Clarion är rätt så bra ljudmessigt men de brukar ju inte va så erogonomiska och se förjävliga ut... Sen så är ju JBL mkt bättre än MDS enligt mig... Effekten är inget att bry sig om utan på gå välljud istället...