Lite nyfikenhet bara. Varför träff både Onsdag, lördag OCH söndag. Känns som det blev en dag förmycket nu med lördagen. Eller?
Lördagen är den så kallade Stora Malmö träffen, och det är ingen fast träff utan vi kör den så länge som alla andra vill att den ska finnas! Men, som det ser ut just nu så är lördagen den populäraste dagen av dem alla. Får mejl och samtal om att alla är mer taggade för lördagar än t.ex onsdagar....
Sen så är ju säsongen nästan slut, så att till våren kommer vi att satsa enormt mkt på lördagar i Malmö! Sen så finns det planer på att få liv i Landskrona,Trelleborg och lödde! Till nästa år! och sakta jobba oss upp åt i skåne, och då kommer det att finnas träffar varje dag
Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Lite nyfikenhet bara. Varför träff både Onsdag, lördag OCH söndag. Känns som det blev en dag förmycket nu med lördagen. Eller?
Lördagen är den så kallade Stora Malmö träffen, och det är ingen fast träff utan vi kör den så länge som alla andra vill att den ska finnas! Men, som det ser ut just nu så är lördagen den populäraste dagen av dem alla. Får mejl och samtal om att alla är mer taggade för lördagar än t.ex onsdagar....
Sen så är ju säsongen nästan slut, så att till våren kommer vi att satsa enormt mkt på lördagar i Malmö! Sen så finns det planer på att få liv i Landskrona,Trelleborg och lödde! Till nästa år! och sakta jobba oss upp åt i skåne, och då kommer det att finnas träffar varje dag
Varje dag känns lite dumt enligt mig, kommer bli uttjatat och det kommer komma färre folk på träffarna.. Bättre att ha 1-2 större träffar i veckan isf, och då kommer det garanterat fler bilar också.
Bra att ni satsar på att ha träffar, men det måste vara roligare och bättre med en stor träff istället för flera små?
Skärpning i leden! Tråden rensad igen, ni som vet med er att ni sabboterar tråden med erat OT kommer att få en varning nästa gång då det här är 2:a gången jag uppmanar er att hålla er till ämnet.
Tja på er alla kommer de något folk i kväll ?.....
Ja det var några som använde frasen "vi ses imorrnkväll"... antar att de menar att de kommer ner en sväng. Jag tittar nog ner... ska bara tvätta bilen, är ju söndag :p