Biggi skrev:Bra ös igår. Var lite nytt folk och nya bilar! Det blev en lyckad kväll utan tvekan!
Clintan66 skrev:Är det bra väder får man kika hit på Onsdag.
DjMes skrev:Clintan66 skrev:Är det bra väder får man kika hit på Onsdag.Tycker jag du ska göra, blev en bra hit igår. Helt nytt koncept! vilket gillas av många.
linda_xtravagant skrev:-Kicki- skrev:linda_xtravagant skrev:det är den stora parkeringen där eller??Travbanans parkering ... Var rätt så många bilar så det var lätt att se.japp hittade er sen jobbade till 20 nämnligen.. men kul var det med så mycket bilar
-Kicki- skrev:linda_xtravagant skrev:det är den stora parkeringen där eller??Travbanans parkering ... Var rätt så många bilar så det var lätt att se.
linda_xtravagant skrev:det är den stora parkeringen där eller??
Savalito skrev:va hände med han som krockade?
Transporter89 skrev:Savalito skrev:va hände med han som krockade?har någon krockat IGEN:O??
Transporter89 skrev:Så länge ingen skadades alvarigt elelr så så är det bra:D
Savalito skrev:Transporter89 skrev:Så länge ingen skadades alvarigt elelr så så är det bra:DSån jude har du ny bil?
-Kicki- skrev:linda_xtravagant skrev:-Kicki- skrev:Travbanans parkering ... Var rätt så många bilar så det var lätt att se.japp hittade er sen jobbade till 20 nämnligen.. men kul var det med så mycket bilar Absolut, ska reka lite ställen, det var för litet i förhållande till hur många som kom
linda_xtravagant skrev:-Kicki- skrev:Travbanans parkering ... Var rätt så många bilar så det var lätt att se.japp hittade er sen jobbade till 20 nämnligen.. men kul var det med så mycket bilar
-Kicki- skrev:Travbanans parkering ... Var rätt så många bilar så det var lätt att se.
Smiiley skrev:Det här får jag ta o kolla in nångång,jag som är rätt nyflyttad till Malmö. En riktig stockholmare kan alltid behövas