2420
Sök

Inför: Summermeet 2011 Halmstad. Moderator kan låsa tråd, eftersnackslänk finns sida 19.

www.teamunlimited.se
132 Inlägg
20 juli 2011
S_Henjer skrev:
eea skrev:
Hur gjorde ni för tillstånd från polisen?

Vad skulle vi ha för tillstånd då? Har försökt tidigare år, ringde runt till en satans massa olika ställen, blev bara vidareskickad till andra hela tiden. Saken i sig, att nyttja parkeringsplatser, finns de någon lag som säger man inte får det? Tror att det snarare är all buskörning, nedskräpning och förstörelse som är den allvarligare biten..

/S_Henjer

Haha,
Du måste ansöka om ett tillstånd att få använda allmän plats. Är det arrangerat måste man ha det tillståndet. Annars om polisen kommer måste alla lämna platsen. Sen är det böter på ex antal kronor.
Så sa det iaf till mej nu när jag ansökte. Ville bara veta om ni struntade i det eller om ni, som mej, ville ha ryggen fria smile
Senast redigerat av eea (20 juli 2011)

Team Unlimited
www.teamunlimited.se

2 011 Inlägg
20 juli 2011
Kör som du tänkt S_Henjer. Ringer man runt och vill göra rätt, så blir det bara skit.

Inte farten som dödar. Det är stoppen

www.teamunlimited.se
132 Inlägg
20 juli 2011
JBolmer skrev:
eea skrev:
S_Henjer skrev:

Vad skulle vi ha för tillstånd då? Har försökt tidigare år, ringde runt till en satans massa olika ställen, blev bara vidareskickad till andra hela tiden. Saken i sig, att nyttja parkeringsplatser, finns de någon lag som säger man inte får det? Tror att det snarare är all buskörning, nedskräpning och förstörelse som är den allvarligare biten..

/S_Henjer

Haha,
Du måste ansöka om ett tillstånd att få använda allmän plats. Är det arrangerat måste man ha det tillståndet. Annars om polisen kommer måste alla lämna platsen. Sen är det böter på ex antal kronor.
Så sa det iaf till mej nu när jag ansökte. Ville bara veta om ni struntade i det eller om ni, som mej, ville ha ryggen fria smile

Såvitt jag vet så har ingen tidigare träff ansökt om några tillstånd och det har aldrig varit några problem med polisen även om de varit där och tittat förbi. Men som du säger ifall de nu vill så kan de säkert köra bort oss om man inte kan visa upp några tillstånd.

Antar att de flesta träffar är utan tillstånd. Dock kommer vi att anordna billjudstävling och bilutställning med priser. Och vad jag har fattat det som är det inte så avancerat ni ska ha smile

Team Unlimited
www.teamunlimited.se

1 150 Inlägg
20 juli 2011
Trådstartare
eea skrev:
JBolmer skrev:
eea skrev:

Haha,

Såvitt jag vet så har ingen tidigare träff ansökt om några tillstånd och det har aldrig varit några problem med polisen även om de varit där och tittat förbi. Men som du säger ifall de nu vill så kan de säkert köra bort oss om man inte kan visa upp några tillstånd.

Antar att de flesta träffar är utan tillstånd. Dock kommer vi att anordna billjudstävling och bilutställning med priser. Och vad jag har fattat det som är det inte så avancerat ni ska ha smile

Mitt huvudsakliga syfte är att folk ska kunna träffas på ett och samma ställe och prata skit. Annars blir de mest att folk glider runt på varsina håll, dock inte i denna skalan.

Men men, rätt eller fel, så länge alla sköter sig så är de nog inga större problem.

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

www.teamunlimited.se
132 Inlägg
20 juli 2011
S_Henjer skrev:
eea skrev:
JBolmer skrev:

Mitt huvudsakliga syfte är att folk ska kunna träffas på ett och samma ställe och prata skit. Annars blir de mest att folk glider runt på varsina håll, dock inte i denna skalan.

Men men, rätt eller fel, så länge alla sköter sig så är de nog inga större problem.

Det tror inte jag heller! smile

Team Unlimited
www.teamunlimited.se

85 Inlägg
20 juli 2011
men så länge man står rätt parkerad i en p ficka så kan fan inte snuten göra nått, då både de ju vara olagligt att parkera när man ska handla ju xD

1 150 Inlägg
20 juli 2011
Trådstartare
stonie91 skrev:
men så länge man står rätt parkerad i en p ficka så kan fan inte snuten göra nått, då både de ju vara olagligt att parkera när man ska handla ju xD

De är väl främst att det är arrangerat och syftet är att samla mycket folk och bilar, så de är en risk man tar som arrangör!

/S_Henjer

a slice of lemon
and a shot tequila..

72 Inlägg
20 juli 2011
jag kommer nog förbi en sväng om jag har fått bytt vattenpump tills dess..

85 Inlägg
20 juli 2011
S_Henjer skrev:
stonie91 skrev:

De är väl främst att det är arrangerat och syftet är att samla mycket folk och bilar, så de är en risk man tar som arrangör!

/S_Henjer

de är massa kompisar som träffas säger man då

1 150 Inlägg
20 juli 2011
Trådstartare
stonie91 skrev:
S_Henjer skrev:
stonie91 skrev:

/S_Henjer

de är massa kompisar som träffas säger man då

Japp, mest av en slump big_smile

a slice of lemon
and a shot tequila..

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
20 juli 2011
Jag trodde allting här var en slump :o wink

~Andy~

85 Inlägg
Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
20 juli 2011
stonie91 skrev:
ja men de är det la?? tongue

Menar det.. big_smile

~Andy~

1 813 Inlägg
20 juli 2011
:d

Åk före du så väntar jag på dig där..!

One touch on the brake is a sign of fear
151 Inlägg
21 juli 2011
Jag kommer i Audi 100:an istället för s6 sad

"One touch on the brake is a sign of fear"

738 Inlägg
21 juli 2011
Om jag ska komma på lördag så måste jag ha tag i en ställbar btr tills dess.. Någon i närheten av stan som har en liggandes? smile

60 Inlägg
21 juli 2011
Stofer skrev:
Om jag ska komma på lördag så måste jag ha tag i en ställbar btr tills dess.. Någon i närheten av stan som har en liggandes? smile

Varför inte beställa en då ?? Kolla med nått företag i Sverige har dom den hemma o dom skickar idag så får du ju den imon .....

Ring dahlhems i Falkenberg o åk o hämta en wink

Undra varför du kallas snigel wink haha

738 Inlägg
21 juli 2011
danne_83 skrev:
Stofer skrev:

Varför inte beställa en då ?? Kolla med nått företag i Sverige har dom den hemma o dom skickar idag så får du ju den imon .....

Jag har beställt en, jag bara hoppas den kommer innan lördag!

1 150 Inlägg
21 juli 2011
Trådstartare
Stofer skrev:
danne_83 skrev:
Stofer skrev:

Jag har beställt en, jag bara hoppas den kommer innan lördag!

Möt den på vägen!

a slice of lemon
and a shot tequila..

Sök