Obs alla bilder försvann, gjort mitt bästa för att ladda upp dom igenHejsan! Har jobbat en stund med denna bilen, Som sagt de jag kan sedan innan är väl hur man byter olja och tändstift... Så grön är jag angående bilar. Tanken var att detta skulle bli en present till min far som fyller 50 i år. Han har alltid vetat ha en fiat 500/600.
De lätta var att få tag på en bil (Som knappt existerar i sverige), Garage däremot var en större utmaning. Så efter många om och men så var jag tvungen att ge bort bilen tidigare en vad jag hade hoppats på, och på de sättet så har jag nu ett garage att vara i, farsans
Är ganska kass på att skriva så lägger upp lite bilder i stället!
Så här hoppas jag den kommer se ut inom något år!
Bilen på väghem från Göteborg:
Hemma i de temporära garaget (Parkeringsplats och kallgarage)
Om de finns rost? nääää
Motorn på 500cc 17Hästkrafter, Tror jag kommer dra de flesta på dette forum i alla fall!
)
Fick lite hjälp att putsa upp den!, det tackar vi för:)
Missade att ta bilder på när ratten var färdiglackad, får väl göra de någon dag
För att ha svetsat MAG ca 5timmar i sitt liv så börjar de gå hyfsat i alla fall!
Såga lite:
Färdigsågat.. Och ni kan se min otroligt fina lagning.. Jobbade säkert 3timmar med den, haha
BORT!
Provade dörrarna, och den ser väldigt rak och fin ut!
Partytält?
Nej kraschbur..
Så de var allt för mig just nu.. Ber om ursäkt för bilderna, de är tagna i dåliga ljusförhållanden med iphone.. Nu när projektet dragit igång på riktigt ska jag börja ta med en ordenlig kamera!..
Alla tips och tricks är välkomna, är som sagt helt grön på ämnet!
//Mvh Simon