Tjenare! Fälgarna blev OK.. eller de får duga tillsvidare.. De värsta täcks endå av navkapseln så idag la jag min energi på bensintanken.
Använd ej hamarite till något. Jag kommer aldrig göra de i alla fall, detta är min anledning:
![http://i1178.photobucket.com/albums/x364/wattzor/IMG_2177.jpg]()
![http://i1178.photobucket.com/albums/x364/wattzor/IMG_2179.jpg]()
Detta var på fälgen som hade torkat längst? o.O ca 8-9timmar mer en de andra...
![http://i1178.photobucket.com/albums/x364/wattzor/IMG_2182.jpg]()
Några blev ju bra!
![http://i1178.photobucket.com/albums/x364/wattzor/IMG_2185.jpg]()
Sen att man är smidig som ett
kylskåp:
![http://i1178.photobucket.com/albums/x364/wattzor/IMG_2186.jpg]()
![http://i1178.photobucket.com/albums/x364/wattzor/IMG_2187.jpg]()
Iaf lite tur har man!

Vann denna på jobbet, Ska modifieras in i bilen till 60tal-stuk:
![http://i1178.photobucket.com/albums/x364/wattzor/IMG_2183.jpg]()
Sen började jag med en alldeles för stor marackas

![http://i1178.photobucket.com/albums/x364/wattzor/IMG_2189.jpg]()
![http://i1178.photobucket.com/albums/x364/wattzor/IMG_2192.jpg]()
![http://i1178.photobucket.com/albums/x364/wattzor/IMG_2194.jpg]()
10min senare, och ett tigersågsblad fattigare:
![http://i1178.photobucket.com/albums/x364/wattzor/IMG_2196.jpg]()
Inte de roligaste att få in i motorn:
![http://i1178.photobucket.com/albums/x364/wattzor/IMG_2201.jpg]()
![http://i1178.photobucket.com/albums/x364/wattzor/IMG_2204.jpg]()
Sådär! Borta!
![http://i1178.photobucket.com/albums/x364/wattzor/IMG_2203.jpg]()
![http://i1178.photobucket.com/albums/x364/wattzor/IMG_2207.jpg]()
![http://i1178.photobucket.com/albums/x364/wattzor/IMG_2208.jpg]()
![http://i1178.photobucket.com/albums/x364/wattzor/IMG_2217.jpg]()
NU en
fråga!Tänkte punkta ihop tanken och sedan dra en lödning över allt för att verkligen få de tätt.
Men vad använder man för lod då? Är de samma som man när man hårdlöder i koppar? I sånna fall så kan jag göra de imorgon på jobbet.
Ev om jag gas-svetsar hela tanken, är de lätt att den slår sig i så tunn plåt? Är säkrare med gasen om jag ska få de tätt, en med MIGen.
Är tacksam för svar!
Mvh Simon