3156
Sök

Placering av slutsteg

35 Inlägg
29 juni 2011
Trådstartare
Jag har tänkt att installera mitt ljud idag, och jag funderar på om det finns några fördelar med att ha steget i bagaget mer än platsen.

Det stör mig som satan att köpa dyra kablar för att ha steget i bagaget när jag kan ha det fram o bara dra högtalarkabeln till bagaget!

Så min fråga, har jag några nackdelar med att ha steget ifram istället för i bagaget?

21 761 Inlägg
29 juni 2011
Jag ser iaf inte några stora nackdelar. Värme kan dock ställa till problem om man pressar steget ordentligt, det gäller att ha bra ventilation och att inte värme från luftutblåsen blåser mot steget. smile

750 Inlägg
29 juni 2011
Drönirettab skrev:
Jag ser iaf inte några stora nackdelar. Värme kan dock ställa till problem om man pressar steget ordentligt, det gäller att ha bra ventilation och att inte värme från luftutblåsen blåser mot steget. smile

håller med, värmen kan ställa till problem, jag har själv det där bak, dock sitter mitt bakom lådan så den blir inte jätte varm som den skulle blivit om den satt direkt i solljus, men har du tonade rutor, skaffar 2 flektar så ska det inte vara några problem smile

« ʂpʟ ɗʏŋɑɱɪɕʂ, кейɯɔɔð, β2 ɑʊðɪɔ »
Dцьstэp

Sök