Jättetack till alla er som var med på träffen och gjorde så det blev en riktigt stadig träff. Jag hoppas att alla hade det trevligt och att ni känner er nöjda med 1 Juli.
Jag personligen är mycket nöjd med kvällen! Jättemycket fina bilar och en underbart härlig atmosfär fick vi.
Såg att sopsäckarna kom till nytta lite i alla fall och i övrigt så var nedskräpningen i princip hälften så illa som första träffen.
Vi fick vad jag kunde se inga otrevligheter överhuvudtaget i form av bråk, fylla eller andra olyckor och missöden. Vi gjord ett räknande så gott det gick och
siffran överskred 300 närvarande bilar plus många som vid räknetillfället var i rörelse.
Vi hade på facebook 421 anmälda som blev den slutliga siffran av dem som gjorde en intresse anmälan varav många av dem säkert åkte i gemensamma bilar.
Vi hade ett flertal olika klubbar på plats vilket var mycket roligt.
Har just nu inte stenkoll på alla klubbars namn å vart dom kom ifrån men i vilket fall, tack till er som kom å var med.
Kändes denna gång att det var många som vågade komma fram å prata med mig vilket var få under första träffen.
Jätteroligt när man får se att folk kommer å vill skaka hand å presentera sig, blir lite mer att man lär känna fler och att man då även känner att det blir lite bekanta ansikten under kommande träffar.
Mycket uppskattat från min sida för jag fixar ju träffarna just för att TRÄFFAS å lära känna nytt folk.
Karavanen som vi körde även denna gång var
MYCKET mera lyckad än föregående träffen, många fler var medvetna och visste vad som gällde när jag startade bilen och vi kan konstatera att det var en
LÅNG karavan och den tog ganska exakt en timme från start till stopp igen på träffplatsen. Slingan jag hade förberett var definitivt mycket bättre då jag minimerade antalet rödljus å placerade dem mot slutet av åkturen. Har nu i efterhan hört från diverse folk i stan att dom undra vad fan det var som brumma å böta utanför vardagsrummet på kvällen. Det satt folk på uteserveringar so nästan satte gaffeln i halsen när vi kom åkande för det var inte en bil som kom, skulle uppskattningsvis säga mellan 150 - 250 bilar som anslöt åkturen.
Som avslutning på det hela här vi kom tillbaka till överby så ställde vi upp oss (de som var med) och hade allmänt eftersnack på träffplatsen vilket kändes riktigt bra, fick lite live feedback och under tiden så städade vi parkeringen. Var flera som anslöt med påse å plocka i så det blev mycket snabbt snyggt å rent på parkeringen igen. Efter detta vet jag att många åkte bort till MAX/Mc donalds och tog sig lite käk. Var tur att jag hade förvarnat restaurangerna för det blev rejäla köer trots att de hade extra personal just för denna kvällen.
Tack ännu en gång till er alla! Jag hoppas ni vill komma på mina träffar i framtiden och att vi kan fortsätta i samma goa anda som hittills. Med vänliga hälsningar från Magnus Samuelsson - Träff fixaren
Här är länken till de foton som jag tog. Ni får hålla tillgodo med dem så skall jag även jobba på en video som kommer lite längre fram. Den dröjer lite då jag vill att den blir riktigt bra innan jag släpper den färdiga videon.
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=16302