MrCap skrev:
h4mi skrev:
Mr Cap i Malmö polerade igenom lacken vid en skarv på en bil jag lämnade till dem, sen vägrade de kännas vid misstaget. Ditec har jag bara bra erfarenheter från.
Jag hade dock valt någon annan än dessa om det bara gällde polering&vax (även buckelrikt), det kan man ju få gjort var som helst för 900kr plus nån hundring per bula. Kör en runda till olika firmor och titta på färdiga bilar som inte är avhämtade än, välj sen den firma som gjort finast bilar.
Hej. Mitt första inlägg, men då jag såg denna tråd ligga uppe var jag absolut tvungen att registrera mig och svara på det ena inlägget i tråden.
Jag har varit verksam innom mrcap i snart 8 år, och förutom denna stationen är jag också utbildnings ansvarig för mrcap international.
Sedan Januari 2010 har jag hand om mrcap i malmö.
Måste bara säga att detta kan inte har hänt här sedan jag tog över. Men om så är fallet så har det inte kommit fram till mig. och jag är helt ansvarig för stationen, och tar alltid väl hand om våra kunder, och hade absolut tagit ansvar för fel som upstått, och åtgärdat detta direkt.
Jag hoppas att det du skrivit hänt här innan jag tog över, och ifall det varit under min tid ber jag dig vänligen att ta kontakt med mig omgående så att vi kan lösa detta med dig.
Det är ju en självklarhet att om ett fel har begåtts utav oss att vi måste till kundens fördel rätta till detta.
Stefan Boberg
Sådär ska de va!
Ta vara på livet, man lever så kort och är död så jävla länge..