3845
Sök

Eftersnack: 5100 Trackday lördagen den 9: juli @ Mantorp Park!

Lastbilsschaffis
886 Inlägg
9 juli 2011
Trådstartare
En bra genomförd trackday på Mantorp Park av 5100.

Sol hela dagen och mycket körtid. Vad mer kan man begära?

"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team

Lackerare
587 Inlägg
9 juli 2011
nån som har bilder ?

20 Inlägg
9 juli 2011
Ja det va riktigt kul:) första gången på bana för mig men inte den sista känns det som. Va det nån som fick nån bild på m5an?

bass i stora lass
203 Inlägg
9 juli 2011
här är några bilder smile http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=19049   kommer ladda upp mer sen tongue

Vill man ta en bild på sin bil så är det bara att göra det smile men säg gärna till om ni gör det smile
Senast redigerat av GTI-TDI (9 juli 2011)

121 Inlägg
9 juli 2011
Inga bilder på den brinnande Evo 3an? smile Vi missade ju allt inne i bilen hehehe

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
9 juli 2011
Pontus81 skrev:
Inga bilder på den brinnande Evo 3an? smile Vi missade ju allt inne i bilen hehehe

Haha så du satt i bilen då?? tongue

Tyckte själv det var en kanondag med lite för mkt värme till och med, hade svårt att hålla vattentempen i vettig nivå trots stor alukylare yikes , blir nog hål i huven på rätt ställe och en till styrplåt över kylaren wink .

Man kunde köra sig trött iaf så vid 15 tiden var jag helt slut efter full attack på mitt sista pass så orkade inte köra mer, bytte till bättre däck fram till i år och dom funka så bra att bakdäcken inte hänger med längre så allt över grundgas betyder överstyrning roll .

- Time Attack -

92 Inlägg
10 juli 2011
va där och fota på mon polares fiesta st..hans första bankörning..sebulbatxh här på garaget..ska försöka få han att uppdatera sin sida smile
här är en länk med 70 bilder smile
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=19060

Kolla In Våra Bilar!
WIGGE_86
WIGGE_77
WIGGE_73

Lackerare
587 Inlägg
10 juli 2011
ingen som har bilder på 2 imprezor som var parkerade ?
Senast redigerat av audi-fjar (10 juli 2011)

121 Inlägg
10 juli 2011
NIzmO skrev:
Pontus81 skrev:

Tyckte själv det var en kanondag med lite för mkt värme till och med, hade svårt att hålla vattentempen i vettig nivå trots stor alukylare yikes , blir nog hål i huven på rätt ställe och en till styrplåt över kylaren wink .

Man kunde köra sig trött iaf så vid 15 tiden var jag helt slut efter full attack på mitt sista pass så orkade inte köra mer, bytte till bättre däck fram till i år och dom funka så bra att bakdäcken inte hänger med längre så allt över grundgas betyder överstyrning roll .

Ja, vi skulle bara ta en sista sväng med den så ja skulle få känna på d o se om de kunde göra nåt mer åt väghållningen hehe.
Vi har hela snurrningen på film så d ska bli kul o titta på sen.

20 Inlägg
10 juli 2011
Pontus81 skrev:
NIzmO skrev:
Pontus81 skrev:

Ja, vi skulle bara ta en sista sväng med den så ja skulle få känna på d o se om de kunde göra nåt mer åt väghållningen hehe.
Vi har hela snurrningen på film så d ska bli kul o titta på sen.

Va de då det va olja i kurvan? Trodde nästan jag skulle glida in i evon tur att jag inte kom så fort.

Lastbilsschaffis
886 Inlägg
10 juli 2011
Trådstartare
WIGGE_86 skrev:
va där och fota på mon polares fiesta st..hans första bankörning..sebulbatxh här på garaget..ska försöka få han att uppdatera sin sida smile

Bra bilder. Lånade 2 st och länkade till dig. Säg till om jag ska ta bort dem. Jocke

"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team

92 Inlägg
10 juli 2011
audi-fjar skrev:
ingen som har bilder på 2 imprezor som var parkerade ?

kan finnas nån på min länk ovanför

Kolla In Våra Bilar!
WIGGE_86
WIGGE_77
WIGGE_73

92 Inlägg
10 juli 2011
jok3 skrev:
WIGGE_86 skrev:

Bra bilder. Lånade 2 st och länkade till dig. Säg till om jag ska ta bort dem. Jocke

Inga problem smile

Kolla In Våra Bilar!
WIGGE_86
WIGGE_77
WIGGE_73

121 Inlägg
10 juli 2011
Låg glykol på banan efter att en RX-7a hade skjutit en kylarslang. Helt sjukt halt!

http://www.youtube.com/watch?v=SEIi8--6Aws

92 Inlägg
10 juli 2011
nån som vet vems den riktigt mörk vinröda 740 va?

Kolla In Våra Bilar!
WIGGE_86
WIGGE_77
WIGGE_73

14 Inlägg
11 juli 2011
Jo det var som sagt helt sjukligt halt, kunde åka kana på fötterna över skiten! Hur gick det för er sen inget skit efter pulvret? Hoppas fler gör som 740 åkarna och slänger i en släckare är en rätt billig försäkring.Fan jag lyckades jhu köra om jätte många under gulflaggen, bra med tuta och lampor på taket ibland:rolleyes:
Pontus81 skrev:
Låg glykol på banan efter att en RX-7a hade skjutit en kylarslang. Helt sjukt halt!

121 Inlägg
12 juli 2011
Cossie Jimmy skrev:
Jo det var som sagt helt sjukligt halt, kunde åka kana på fötterna över skiten! Hur gick det för er sen inget skit efter pulvret? Hoppas fler gör som 740 åkarna och slänger i en släckare är en rätt billig försäkring.Fan jag lyckades jhu köra om jätte många under gulflaggen, bra med tuta och lampor på taket ibland:rolleyes:
Pontus81 skrev:

Polarn tvättade av allt igår o d mesta verkar ha försvunnit. Fanns inte så mycke just i det hörnet av motorutrymmet som kunde ta skada heller som tur va smile
Ja nästa körning ska min släckare me iaf! Om inte för att kanske kunna hjälpa andra som får problem!

157 Inlägg
19 juli 2011
de va riktigt kul att äntligen ha fått köra på en bana med:D
blir nog att man kör nästa gång med, september va de va?smile
fast ja ökar på laddet och bränsletrycket till dess skulle ja tro:)

Sök