Ja update snart! Väntar med spänning på om det har hänt nånting! Blir riktigt sugen på att börja jag ocskå! dock får jag börja med att byta mina trösklar innan nånting annat!
Tackar o bockar! 177dagar är betydligt närmare än man tror. veckorna bara flyger förbi o de känns som man inte åstadkommer något alls
hehe det kanske är sant
Själv känns det som en jäkla massa tid försvinner i onödan då det inte blir något förrens efter besiktningen den 26e. hoppas det går bra sen kör vi igång
Jo lådan är knepig. Men en skylines bagage är inte så stort, Så för att få ut så mycket volym som möjligt så plastade jag ju upp bottenplattan istället för att lägga en mdfskiva som skulle göra att jag tappar flera liter. Så för att få väggarna att gå ihop med bottenplattan blev den väldigt många vinklar och konstiga former. Men de blev ju som sagt ett riktigt bra slutresultat då även vattpasset är spikrakt i ovankant!
Så gått som bara insidan Örjan, Motor osv ska lyftas ur, fronten ska moddas om lite , sen är det ju ny lack på bilen, men som sagt de mesta är på insidan. Och jag är kanske inte lika van som dig att bygga så de kan ta lite längre tid