För dom som tror att man måste ha en trimmad nissan 200 eller 350z så e d fel, det räcker med en volvo 240 gl med svetsad bakaxel! om det är nån som tvivlar så finns det video bevis... så det är bara att anmäla sig!
Kan man komma även fast man inte anmält sig? Vet inte ifall jag kan eller får bilen körklar.
klart du kan fast uppskattar hellre att man anmäler sig
Okej, hur sent kan man anmäla sig då?
ja efter som vi vet att du vill komma men är osäker på om du får i hopp bilen så klassar jag dig som anmäld men att du kan få förhinder . vi vill mest att folk anmäler sig så vi vet på ett ungefär hur många som kommer. så vi kan förbereda oss för det men om du inte kan komma så kan du alltid skicka ett mess eller ringa mig på 0739959300 och det kan du göra hur sent som helst
klart du kan fast uppskattar hellre att man anmäler sig
Okej, hur sent kan man anmäla sig då?
ja efter som vi vet att du vill komma men är osäker på om du får i hopp bilen så klassar jag dig som anmäld men att du kan få förhinder . vi vill mest att folk anmäler sig så vi vet på ett ungefär hur många som kommer. så vi kan förbereda oss för det men om du inte kan komma så kan du alltid skicka ett mess eller ringa mig på 0739959300 och det kan du göra hur sent som helst
Jag är jävligt sugen men jag behöver veta plats. För troligen kommer bakaxeln att ge upp och då är det inte så kul att bogsera ner bilen om det är för långt.