http://www.garaget.org/?car=251022 Funderar på ifall man ska sälja den istället för använda den som vinterbil. Då ytterligare en vinterpulka tillkommit i hushållet (i 8-cylindrig form nu)
vad är lagom ta för en gammal 940 TDIC från 93 sänkt med riktiga fjädrar,Turbo-inredning i svart halvskinn,elhissar,elspeglar,Vita blinkers runt om,18" Ace Tyson,Add on kjolar med,Lmr frontspoiler,Usa blinkers.Med nybytta grenrörspackningar,kamrem,växellåda,förstärkt koppling,sänkningssats osv.Var även nybytt toppackning efter att toppen va övergången på verkstad då en av slangarna lossade så laddtrycket sköt upp till 2.5 bar så topplockspackningen gick.
Bilen är omlackad 09 ifall jag fått det rätt. Vad är rimligt begära som bilen står i förhållande till efter packningsbyte? 32000 mil har bilen gått.
Detta är billigaste 940 Tdi:n ute
http://www.blocket.se/vasterbotten/Volv … 16&w=3 fast med betydligt högre mil + att bilen saknar diverse utrustning såsom
sänkfjädrar,Usa-blinkers,18" Ace Tyson,Addonkjolar,Lmr frontspoiler osv.Dessutom är bilen utrustad med automat.
Nästa utan extrautrustning men fullt fungerande + manuell
http://www.blocket.se/skaraborg/Volvo_9 … 16&w=3nästa
http://www.blocket.se/malmo/Volvo_940_T … 16&w=3nästa
http://www.blocket.se/trelleborg/Volvo_ … 16&w=3slutligen denna välutrustad men automatare :
http://www.blocket.se/alvsborg/Volvo_94 … 16&w=3Min är som sagt välutrustad men med kass packning,vad borde man begära med kass packning?
Efter packningsbyte?