sjukt skumt att folk går å köper sjukt brutala race bilar med bra mycket mos under huven men är så förbannat fega att dom inte ens vågar köra dom , inte ens igår när ni får ordentliga människor som styr upp aktiviteterna , , men men fan ska man säga mer en kul som fan med hallon mackan Wadde å Co som faktiskt vågar använda sina bilar för det dom är byggda för, hade min bil inte rasat tidigare i veckan hade en till r32 blivit rastad i stället för att jag stod i starten , men men finns ingen som skrattar för att man gör fel , finns ingen som hånar en för att man kör , man kör för att det är kul inte för effektens skull eller för att samla nån jävla allan ballan stämpel, önskar fler av er hade körkort då vi höll på i brunna o knivsta nätterna långa , tack för mig .
Och alla ni som sitter å ruvar , hur kommer det sig att så fort ni ska ifrån träffar / Race då jävlar kliver ni på så man tror att det brinner i arslet på er ? ? ? ? en fråga jag ställt mig så många gånger att snart blir jag inlagd på psyket ,
Baad Är inget man Är .. Det är Nått Man Föds Till ...