Jag har själv lite grövre repor på mina sidorutor. Kom i kontakt med en kille som fick sina väldigt repade sidorutor som nya, på sin cheva från 1970. Tänkte bara kolla om de e ett vanligt problem, och hur folk löser de..
Jag har själv lite grövre repor på mina sidorutor. Kom i kontakt med en kille som fick sina väldigt repade sidorutor som nya, på sin cheva från 1970. Tänkte bara kolla om de e ett vanligt problem, och hur folk löser de..
Kan nu berätta för er som har problem med repor i bilrutan, att det finns en utmärkt lösning på detta. Utan att behöva byta ruta..
Kan nu berätta för er som har problem med repor i bilrutan, att det finns en utmärkt lösning på detta. Utan att behöva byta ruta..
Va de gäller ytliga repor ( efter torkar blad ) finns de ett polermedel för detta. När de handlar om grövre repor så finns det en speciell slipmetod till de. Vax eller rubbing och allt annat folk pratar om fungerar inte...
Jag har faktiskt smårepor i framrutan som jag väldigt gärna vill bli av med, så vad är det för medel ni talar om? dessa är minimala "cirkulära" repor som endast syns i direkt motljus, men då stör dom som satan. Antar nån tomte har tvättat rutan med någonting helt olämpligt.
Autosol funkar på framlyktor vet jag, men vad är en bättre alternativ?
Va de gäller ytliga repor ( efter torkar blad ) finns de ett polermedel för detta. När de handlar om grövre repor så finns det en speciell slipmetod till de. Vax eller rubbing och allt annat folk pratar om fungerar inte...
Jo... Du har skrivit det längre upp...
Men vad är det för polermedel du pratar om? Länk eller info om var det kan köpas?
Info om slipmetoden för grövre repor?
//Brådhis
The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan... Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare): https://www.instagram.com/rov_sweden/
Nu vet ja inte alla regler här men tror inte ja får länka till nån hemsida?? Eller ge ut nummer? Polermedel och rubbing går bra på lacken, men fungerar inte på glas.