som rubriken lyder.. jag har blivit lurad av en säljare här på garaget.. jag köpte en s14 t28 turbo av Pirana här på garaget. enligt han skulle den nästan va som ny. bara gått 900mil. när jag skulle hämta ut den hade han lagt på 200 kr på priset. jag orkade inte argumentera så jag plockade ut paketet.. väl hemma och tittat på turbon, den totalt skrot.. på insugsimpellern va alla blad stora jack i.. som någon kastat en hand full med grus i den.. glappa som bara den. och drog olja.. totalt skrot... 3700 kr åt helvete.. grymt besviken..
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
för att kunna bygga och passa in tryckrör, avgas mm.. nu är ju allt klart så man bara kan stoppa ner en ny t28
Okej det förklarar saken
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Känns verkligen inte som den Pierre jag känner till som du nämner med smeknamnet ! Måste garanterat ha blitt nån förväxling eller så ljuger du ! För ärligt talat så hur skall VI som läser detta kunna veta vilket som är sant ?
Känns verkligen inte som den Pierre jag känner till som du nämner med smeknamnet ! Måste garanterat ha blitt nån förväxling eller så ljuger du ! För ärligt talat så hur skall VI som läser detta kunna veta vilket som är sant ?
att det är samma person va inte JAG som kom på.. en på nogs.se skrev det till mig, som jag tidigare skrev men han har fått samma komentarer även där.. han som påstog det.. att han inte alls verkar vara en sån person.. glöm de.. det är den så kallade pirana jag vill hänga ut... känns inte så kul att kasta 3700 i sjön..
Ta detta med polisen, inget som passar på forumet.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-