JAAA! om 15min skall jag till posten efter basen När jag snackade med verkkokauppa så sa jag att om inte jag får den tills på onsdag skulle dom vara skyldiga mig momsen. Se på f att paketet var här idag
äh... glöm vad jag sa Väl på posten så hade de inget paket utan jag hade fått ett automatisk mail att dom hade hämtat de som jag skickade tillbaka... Surt IGEN!
Porten har fått sig en avrundning (ursäkta för suddig bild, kamera ville verkligen inte ikv)
Kommer att bli snyggt i slutändan porten skall målas till näst!
Som det ser ut för tillfället...
Macro i mörker <3
Lite update med basen. Kommer troligen först nästa månad men förhoppningsvis till ett lite billigare pris efter allt krångel... Sen skall jag köpa ett Audison SR4 steg till fram och bakhögtalarna
Update: Nya steget anländer imorgon Basen har verkkokauppa nu hittat i sitt lager och jag får den 50€ billigare pga den långa väntetiden och allt krångel Den borde anlända slutet av denna vecka eller tidigt i nästa vecka
Som det ser ut nu. Allt skall täckas senare och kläs i svart.
Tyckte att det vart rätt snyggt såhär, är inget proffs på att bygga så...
Allt som allt låter det MYCKET BÄTTRE! Dock låter det som ena fronthögtalaren är sprängd för den resonerar på vissa toner i vissa låtar.. hmm.. det får undersökas..
HELVETE!! inte igen... Hur FAN lyckas man skicka samma fel högtalare igen!? DET GÅR INTE ATT MISSA SKILLNADEN MEDLLAN DESSA 2 BASAR! (tror att nån på deras lager snor min T-812-22)