äntligen lite manliga bilar te projekt!! ser mkt bra ut! bilen är riktigt fräch:) förstör den inte utv... ska motorn vara helt orginal eller ska du göra något med den?
Nu va de ett tag sen jag uppdatera! men de är för att jag inte vill lägga upp för varje liten grej man gör... kanske inte är så intressant Men jag har iaf köpt på mig s2bakvagn,länkarmar,fjäderben och drivaxlar bak. Sen fick jag tag på en Audi V8 manuell låda, så man börjar få ihop lite saker iaf
äntligen lite manliga bilar te projekt!! ser mkt bra ut! bilen är riktigt fräch:) förstör den inte utv... ska motorn vara helt orginal eller ska du göra något med den?
mvh tobbe
Tackar! Det är trevligt att höra. Ne utvändigt blir den nog som förut, inte massa plast och nå hallick fälgar Motorn blir lite uppgraderad, Som planerna går så är det 2.5L botten, sen myyyycke annat godis
Jippen skrev:
Kommer lätt att följas
Kanon!
x6rs skrev:
kul att se 10v:) låter ju jävligt gött med 10v, mullrigare än 20v:) ska kika in här ibland tror jag:D
Ja de är inte vanligt, mycke pågrund av ljudet man vill ha 10v, och självklart för att göra nåt lite ovanligare och mer tidsenligt
Snyggt, kul att fler bygger på dessa;) får se om man hinner ut till nästa sommar, kolla gärna in mina ny lackade delar till drivlinan och kommentera gärna färgvalet
Snyggt, kul att fler bygger på dessa;) får se om man hinner ut till nästa sommar, kolla gärna in mina ny lackade delar till drivlinan och kommentera gärna färgvalet
Ja min är nog inte ute tills dess... De får ta den tid de tar:P Ska kika nu