Svarat, men istället för att bara posthora tänkte jag även komma med lite synpunkter.
Det blir nog svårt att motivera någon att betala och kanske framförallt krångla med ett nytt larm när folk faktiskt tror att deras originallarm är oknäckbara. Våra försäkringsbolag slår sig ju för bröstet och hävdar att bilar med startspärr är ostjälbara och faktiskt aldrig stjäls, och de flesta ser väl ingen anledning att misstro det förrän de ser att bilen är borta, eller att airbagen är stulen utan att ett ljud hörts. Tja, jag vet inte, tappar folk bort sina bilar eller begår alla försäkringsbedrägeri
Givetvis stjäls dom som satan, men folk förstår inte det. Det finns en del att göra i marknadsföringsväg där.
Det är ett eftermarknadslarm? Varför inte försöka sälja det till någon biltillverkare? Är det en bra produkt kan ju de sedan sälja det till konkurrenter på licens. På så sätt kan man ju få larmet direkt monterat från fabrik och slipper krångla med att boka verkstad eller göra jobbet själv. Du förstår säkert precis som jag att om man som privatperson (amatör/klåpare
) går in och pillar i sin nya eller nästa nya bil med garanti, speciellt i elsystemet, så kommer garantin att fara all världens väg.
Men ni har säkert redan funnit lösningar på ovanstående då det verkar vara ett rätt seriöst och omfattande examensarbete, jag önskar er lycka till!