TurboLundin skrev:
allenalle skrev:
Jag skulle säga T6 dubbelturbo,eller 16v med kompressor
svårare o bygga men fränt som fan
Inte i denna
AlExAnDer96 skrev:
Boostrider skrev:
Med 185or är de ju meningslöst att åka... Ska ju accelerera och inte spinna på fyran/femman
när det spinner på 1-3 me 185or och man har 16v turbo börjar man undra om det är så coolt när bamse/ rasmus p spinner på 1-3 me betydligt fetare däck(tror han har 225 om inte mer) och han har 8v turbo ju
Jaja lägg ner med 8v VS 16v nu! Gillar man inte 16v så är det bara att klappa igen käften!
MSpader skrev:
kul med en bil man känner igen D:
Bra då!
Angående 8v/16v så ska man ju ha de man känner för. Båda har för och nackdelar. Jag var ju lite skämtsam med mina inlägg
IMO är 8V ballare men du tycker tvärt om. Fine nog om de.
Tycker det är ett riktigt grymt bygge och en rakställd 16V kommer sitta som ett smäck under huven.
GO FOR IT!!!
Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet