Ett projekt som dragit ut på tiden men hoppas på nytändning med motorbytet! Kommer köra med en 1JZ VVT-I motor, blir maxxecu, bmw låda m.m. m.m. Kommer förhoppningsvis kunna ses driftande på en bana nära dig i sommar ;)
Jadå, köpte mitt trimchip av dem. Dock hämtade / lämnade jag det hos dem men dem var snabba med att få iväg det till Stockholm och få det fixat, och inte minst kunniga... Tummarna upp för KG Trimning som sagt
Jadå, köpte mitt trimchip av dem. Dock hämtade / lämnade jag det hos dem men dem var snabba med att få iväg det till Stockholm och få det fixat, och inte minst kunniga... Tummarna upp för KG Trimning som sagt
Jaså Ja de kan sin sak
Lina- skrev:
Snyggt med svart block å annat, kul att skruva med fräscha saker. Bilen ser naken ut utan vingen.
Tackar, tycker det vart riktigt bra Hehe, den ska monteras när läppen blir lackad men prio 1 är ju att få bilen i fungerande skick först
ofan, om du har lågt oljetryck när du fått igång motorn så ha den i baktanke! Har hört att den kan spöka!
Ok och varför skulle den göra det??
Det kan jag inte svara på! Bara sett i endel folks projekt att de kört med den och fått dåligt tryck! Om du inte monterat allt kan du ju mäta spelen i den och se så allt stämmer!
Ska se om jag hittar en projekt tråd ifall det står mer där!
Ojojoj... Ber så mycket om ursäkt för det gigantiska uppehållet i tråden! Men här kommer skiten i alla fall
Skitig
Ren
Grisigt värre...
Tråget på
Toppen får sig en omgång
Redo för toppen
Jäklar så fräsigt
Lite blästrade och slipade prylar
Lackat lite
Det tar sig
Nästan redo för ilyftning
Givare för mätare
Renovering av kabelstammen
Äntligen i!
Tajt som satfläsk men det gick
Silikon från do88.se
Ordning och reda
Börjar bli en bil igen
Pörr
I stortsätt klart och redo för uppstart
Fått i instrumentbrädan
Startade upp den men den vill inte gå som den ska Går ojämnt på låga varv och vill inte starta när den är varm! Tror kanske att lmm är problemet, någon som har denna modellen av lmm att låna ut eller att sälja??!