Eftersnack: Världens ände #2 Nynäshamn 29/7

vitto Bäst
30 juli 2011 · 250 Inlägg

Ja, Vad tycker ni?
Jag tycker det blev grymt, skön stämning rätt folk och framför allt inget svidande!

Tack för en lyckad träff! Hoppas ni också blev nöjda! smile

Får inte glömma, tack svana som plockade upp det lilla skräp som blev, inte mer än en Ica (eller ja... Coop) kasse! smile

Senast redigerat av vitto (31 juli 2011)

Burna bör man annars dör man!
BMW 540 it/6 HK31 122/499 "Enda i världen" (1995)
daviedork Mmm.... M-power
30 juli 2011 · 58 Inlägg

Ja jag kan inte annat än att hålla med ! kanon kväll, och så vart de ju mer folk än väntat ! smile

b_tech
30 juli 2011 · 63 Inlägg

ang burn och sånt, dom 2 skrevraketerna som stog ett tag där och sen startar upp och direkt varvstopps börnar..måste va fint för motor/lager lol

Annars en jäkligt kul kväll och kommer igen om detta fortsätter, aktiviteterna efter träffen vid coop va helt okej löst fast folk va lite fega att ställa upp mot brors audi lol

“ Turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”
vitto Bäst
30 juli 2011 · 250 Inlägg

Får ju inte glömma att nämna att vädret var ju helt perfekt! smile

Burna bör man annars dör man!
BMW 540 it/6 HK31 122/499 "Enda i världen" (1995)
JSF J.Skagerlind (wescrape)
30 juli 2011 · 215 Inlägg

Sorry för att jag inte dök upp som jag lovade. 530in började gå konstigt halvvägs så då beslöt jag mig för att stanna vid Barkarby träffen istället. Måste få hem M5 koppling och mappa snarast möjligt för nu går den allt annat än rent och fint tyvärr.

Next time boys! Verkar som det blev en schysst träff i alla fall. Bilder kanske? smile

Mvh Joakim Skagerlind - 0760 - 940 776
http://www.garaget.org/Viper89
E28 Turbo || E39 530D || E30 324TD ||
Only Beemers with a snail on...
vitto Bäst
30 juli 2011 · 250 Inlägg

Bilder får vi hoppas kommer!
Det är inte helt omöjligt att det blir en träff till, dock inget planerat eller bestämt wink

Burna bör man annars dör man!
BMW 540 it/6 HK31 122/499 "Enda i världen" (1995)
wadde Tryck och pys-åka
30 juli 2011 · 884 Inlägg

Tackar för en trevlig kväll smile
//Oljudet.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
b_tech
30 juli 2011 · 63 Inlägg

vitto skrev:
Bilder får vi hoppas kommer!
Det är inte helt omöjligt att det blir en träff till, dock inget planerat eller bestämt wink

bara att börja planera nu då big_smile

“ Turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”
vitto Bäst
30 juli 2011 · 250 Inlägg

Kul att ni kunde komma! smile

Burna bör man annars dör man!
BMW 540 it/6 HK31 122/499 "Enda i världen" (1995)
Michis87
30 juli 2011 · 39 Inlägg

Tack alla för en trevlig kväll smile

Alla kommer någon gång dö, så varför inte göra det i 300km/h?
Volkswagen Lupo 1,4 "Josefin" (1999)
jensedman
30 juli 2011 · 68 Inlägg

tack så mycket för en jätte trevlig kväll smile

Volkswagen golf mk3 vr6 syncro "Color Concept" (1997)
Volkswagen Passat TDI 3BG "LoW AnD SloW" (2002)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
30 juli 2011 · 3 804 Inlägg

Tack alla för en kanonkväll och stort extra tack till alla som ställde upp o körde!


Bmw osv..
tooffen STHLM(S)LOW
30 juli 2011 · 420 Inlägg

e vafan vitt0 de va superträff utan polisen tur att "stället" ligger lite skyddat:D

Volkswagen Golf MKVI GTI "STERTMAN MOTORSPORT" (2010)
vitto Bäst
30 juli 2011 · 250 Inlägg

tooffen skrev:
e vafan vitt0 de va superträff utan polisen tur att "stället" ligger lite skyddat:D

Haha tackar ;D
Ja det är ju tur det, annars hade dom nog hälsat på direkt! smile

Burna bör man annars dör man!
BMW 540 it/6 HK31 122/499 "Enda i världen" (1995)
LeifsE28
30 juli 2011 · 89 Inlägg

Här kommer också ett stort tack från oss 19 mil ifrån.....till er som lyckades locka så många bilar och att ni fick till vädret....riktigt skönt var det......Trevligt att möta trevliga grabbar som Daviedork, Vitto och tjejerna m.fl.  Sommar hälsningar från Leif

BMW M528i E28 "Sportkostymen" (1985)
BMW 528iA E28 "Komfortkostymen" (1984)
vitto Bäst
30 juli 2011 · 250 Inlägg

LeifsE28 skrev:
Här kommer också ett stort tack från oss 19 mil ifrån.....till er som lyckades locka så många bilar och att ni fick till vädret....riktigt skönt var det......Trevligt att möta trevliga grabbar som Daviedork, Vitto och tjejerna m.fl.  Sommar hälsningar från Leif

Tackar tackar!

Det var kul att du ville åka en så lång sträcka för en första träff i lilla Nynäs, hade inte förväntat oss så mkt bilar! Riktigt roligt att se din bil också, tok fin!

MVH

Burna bör man annars dör man!
BMW 540 it/6 HK31 122/499 "Enda i världen" (1995)
LeifsE28
30 juli 2011 · 89 Inlägg

vitto skrev:

LeifsE28 skrev:
Här kommer också ett stort tack från oss 19 mil ifrån.....till er som lyckades locka så många bilar och att ni fick till vädret....riktigt skönt var det......Trevligt att möta trevliga grabbar som Daviedork, Vitto och tjejerna m.fl.  Sommar hälsningar från Leif

Tackar tackar!

Det var kul att du ville åka en så lång sträcka för en första träff i lilla Nynäs, hade inte förväntat oss så mkt bilar! Riktigt roligt att se din bil också, tok fin!

MVH

Tack Vitto.....jo det var kul att åka till er...speciellt att åka på 225:an en riktigt E28 väg brukar jag kalla det....riktigt många fin kurvor och backar som gör att det blir extra kul att kör E28. Kul att komma till Nynäshamn, vi har varit där för ca 5,6 år sedan för att käka vid hamnen vilket vi gjorde denna kväll också innan vi kom till parkeringen.

BMW 528iA E28 "Komfortkostymen" (1984)
BMW M528i E28 "Sportkostymen" (1985)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
30 juli 2011 · 3 804 Inlägg

LeifsE28 skrev:

vitto skrev:

LeifsE28 skrev:
Här kommer också ett stort tack från oss 19 mil ifrån.....till er som lyckades locka så många bilar och att ni fick till vädret....riktigt skönt var det......Trevligt att möta trevliga grabbar som Daviedork, Vitto och tjejerna m.fl.  Sommar hälsningar från Leif

Tackar tackar!

Det var kul att du ville åka en så lång sträcka för en första träff i lilla Nynäs, hade inte förväntat oss så mkt bilar! Riktigt roligt att se din bil också, tok fin!

MVH

Tack Vitto.....jo det var kul att åka till er...speciellt att åka på 225:an en riktigt E28 väg brukar jag kalla det....riktigt många fin kurvor och backar som gör att det blir extra kul att kör E28. Kul att komma till Nynäshamn, vi har varit där för ca 5,6 år sedan för att käka vid hamnen vilket vi gjorde denna kväll också innan vi kom till parkeringen.

Låter som att ni hade riktigt trevlig liten sommar dagsutflykt! Spannande in din e28a på parkeringen Nåååådigt fin var den! Dom som jag var med gav också överraskande kommentarer trots att att vissa utav dem inte ens vet vad en e28 är! smile


Bmw osv..
LeifsE28
30 juli 2011 · 89 Inlägg

OverBoosted skrev:

LeifsE28 skrev:

vitto skrev:

Tackar tackar!

Det var kul att du ville åka en så lång sträcka för en första träff i lilla Nynäs, hade inte förväntat oss så mkt bilar! Riktigt roligt att se din bil också, tok fin!

MVH

Tack Vitto.....jo det var kul att åka till er...speciellt att åka på 225:an en riktigt E28 väg brukar jag kalla det....riktigt många fin kurvor och backar som gör att det blir extra kul att kör E28. Kul att komma till Nynäshamn, vi har varit där för ca 5,6 år sedan för att käka vid hamnen vilket vi gjorde denna kväll också innan vi kom till parkeringen.

Låter som att ni hade riktigt trevlig liten sommar dagsutflykt! Spannande in din e28a på parkeringen Nåååådigt fin var den! Dom som jag var med gav också överraskande kommentarer trots att att vissa utav dem inte ens vet vad en e28 är! smile

Jo vi kopplar på ASL knappen när vi startade hemifrån sedan njöt vi av färden till er och hem.
Pratades vi något du och jag...kan inte komma på vem du är wink
De som inte vet vad en E28....har precis lämnat vaggan tror jag wink wink

BMW M528i E28 "Sportkostymen" (1985)
BMW 528iA E28 "Komfortkostymen" (1984)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
30 juli 2011 · 3 804 Inlägg

LeifsE28 skrev:

OverBoosted skrev:

LeifsE28 skrev:
Tack Vitto.....jo det var kul att åka till er...speciellt att åka på 225:an en riktigt E28 väg brukar jag kalla det....riktigt många fin kurvor och backar som gör att det blir extra kul att kör E28. Kul att komma till Nynäshamn, vi har varit där för ca 5,6 år sedan för att käka vid hamnen vilket vi gjorde denna kväll också innan vi kom till parkeringen.

Låter som att ni hade riktigt trevlig liten sommar dagsutflykt! Spannande in din e28a på parkeringen Nåååådigt fin var den! Dom som jag var med gav också överraskande kommentarer trots att att vissa utav dem inte ens vet vad en e28 är! smile

Jo vi kopplar på ASL knappen när vi startade hemifrån sedan njöt vi av färden till er och hem.
Pratades vi något du och jag...kan inte komma på vem du är wink
De som inte vet vad en E28....har precis lämnat vaggan tror jag wink wink

Hehe jo jag håller med dig med precis lämnat vaggan *ler*

Nej vi talades inte vid något, Jag var bara på träff området en snabbis kanske 20minuter. Men tillbringade 5utav dom minturarna vid din bil smile

Aldrig ägt en e28 själv.. Men får jag chansen hugger jag direkt på en. Förkärleken är stor där!

Senast redigerat av OverBoosted (30 juli 2011)


Bmw osv..
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang